fjarle Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Amobil kan nå avsløre spesifikasjonene på HTCs første nettbrett. Les mer Lenke til kommentar
Androidguy Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 -jeg gleder meg til å se den i virkeligheten! HTC FTW, og fantastisk at amobil kan få så gode tips, første stedet jeg har sett noe så spesifikt om HTC Flyer! Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg kunne bare finne ett eneste i-ord i artikkelen. Befriende:) Lenke til kommentar
dudeldei Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 For dårlig spec i disse tider...men bra dem kommer på banen. Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Enig i at specs burde vært bedre. Blir nok å stå over denne. Lenke til kommentar
ryback Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jepp. Litt døvt at de ikke har bedre specs enn det man allerede får ned i bukselomma. Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Enig her også at det er for dårlige specs, + ingen normal ringe mulighet = no go for meg. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det positive er at det flere kopier gir lavere priser. Når får vi skjermer med mer enn 1 megapiksler? Med 200-300 PPI kan man se hele nettsider. Lenke til kommentar
Androidguy Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 @cmyrland Amobil må bruke at de har fått noe eksklusift, selvfølgelig må de skrive en engelsk versjon! Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nei takk. Too little, too late. Går heller for Motorola Xoom. Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Her har Amobil virkelig gjort et scoop! En av de største produsentene av Android-enheter skal altså lage en ny Android-enhet med helt vanlige spesifikasjoner men med en skjermstørrelse som også er blitt helt vanlig for Android-enheter. Sjokkerende og enormt detaljert lekkasje. Lenke til kommentar
EnvyAndroid Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Første gang jeg har sett en norsk side komme med såpass "store nyheter" først! Får vel en fin liten spike i trafikken i dag hos Amobil da? Lenke til kommentar
TheRach Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 HTC er dårlige telefoner. De jeg kjenner som har HTC, har problemer med vekkeklokke og at selve telefonen er treg! Er det kjent hos dere? Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 HTC er dårlige telefoner. De jeg kjenner som har HTC, har problemer med vekkeklokke og at selve telefonen er treg! Er det kjent hos dere? jeg har HTC desire, har aldri hatt problemer med den. Jeg er faktisk kjempe fornøyd:) 1 Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 HTC er dårlige telefoner. De jeg kjenner som har HTC, har problemer med vekkeklokke og at selve telefonen er treg! Er det kjent hos dere? Trolleinnlegg? Har selv en HTC, og den er både lynrask og vekkerklokken ringer hver gang den skal Lenke til kommentar
mags2 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Som det står i artikkelen, at dette et "tidlig" spec. Er jo velkjent for oss tecnofriiiiker er jo at første utkastet sjeldent er det endelige produktet. Blir vel sikkert noe oppgradert før vi får kjøpt det over disk engang utpå seinsommeren. Til Dere Geeker som opplever treige smarttelefoner.. lenge siden Dere har slått av og slått på tlf. Enkelte gøyale apps har en tendens til å ligge å trekke i bakgrunnen. Slå av og på en gang i døgnet og hold tlf ren. Ikke fyll den med alt mulig dritt. Har en del nobbs kompiser som har klaget noen ganger.. litt enkel regjøring og så er de like blid igjen. worldpeace....og til hælvete med strømregninga Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 HTC er dårlige telefoner. De jeg kjenner som har HTC, har problemer med vekkeklokke og at selve telefonen er treg! Er det kjent hos dere? Sist jeg sjekket var det iPhone-brukere som hadde problemer med vekkerklokken Hvis folk kjøper Wildfire eller Hero og oppgraderer til 2.1 skjønner jeg at ting ikke alltid går like raskt. Min Desire har aldri gitt meg noen problemer. Magicen før der igjen bød heller ikke på noen problemer. Lenke til kommentar
jespervo Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 kjøp dere HTC Desire HD, bra mobil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg