Kvarmo Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Hei, Har tenkt og kjøpe stasjonær gaming pc i deler fra komplett. Har ca 14,- tusen og bruke, er ikke så veldig god på det nye innen pc. Noen som kan sette opp et bra opsett til meg på ca 14 tusen uten skjerm, tastatur, mus, og høytalere? Takker for alle svar! http://www.komplett.no/k/cart.aspx har jeg tenkt så langt, vertfall Det Kabinettet. Kan noen venligst endre på det som trenst og det som jeg mangler. Takk for alle svar. Endret 24. januar 2011 av Kvarmo Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Får ikke til å se handlekurven Lenke til kommentar
Overclock Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Handlekurven er tom... Lenke til kommentar
phlake Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Se på DENNE tråden. Smell til med et Geforce 580-kort og en større ssd så er du i mål. Knall oppsett. Handle fra Dustinhome. Billigere og like raske som Komplett. Lenke til kommentar
Kvarmo Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Sorry for handlevogna, vet ikke hvorfor det ikke funker. Btw vet du om alt du fant i lista passer til kabinettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå