bergetun2 Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg kjeder meg noe sinnsykt for tiden.. (Har vinter ferie og det er for kaldt til aa gaa paa beachen) Saa jeg lurte på om det er noen som har ett ønske til howto's som skal legges inn i FAQ'en. Feks .. Hvordan sette opp: Mail server (smtp / imap / po3) Web server Samba server time server MySQL Lenke til kommentar
gspr Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 "Hvordan få has på kjedsomheten". Lenke til kommentar
bergetun2 Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 "Hvordan få has på kjedsomheten". Trust me, jeg blir den foerste som leser den visst det er noen som skriver en FAQ om det temaet hehe.. Jaja, reiser til Bali neste loerdag saa det er bare 5 dager igjen med uutholdelig kjedsomhet. Lenke til kommentar
baquero Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Uhm...siden jeg nå egentlig skal være flink student og bruke sommeren på å skrive er det jo helt klart på tide å begynne på et data-prosjekt: installere linux på slaptop'en. Hva med en HOWTO på "linux og ACPI"? Baq Lenke til kommentar
n1tro Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Web-server HOWTO http://www10.brinkster.com/ssruprai/comphp.asp Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hey! Perfekt! Jeg vil gjerne ha en Samba how-to da det er ett eller annet som føkker opp hos meg. Jeg kjører RH9 BTW Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Skriv gjerne en howto på hvordan man setter opp en komplett web-server/ftp-server løsning i clark connect (med phpMyAdmin/mysql osv osv). Mange som bruker denne distroen som sine hjemme-servere da den er forholdsvis lett å instalere, men å konfigurere den med mysql, phpmyadmin er værre. Bring it on! Gleder meg Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 (Har vinter ferie og det er for kaldt til aa gaa paa beachen) har du tatt en titt ut av vinduet i det siste? DET ER SOMMER!!! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg vil vite hvordan i ****** legge inn ati drivere på linux? Lenke til kommentar
connect Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 (Har vinter ferie og det er for kaldt til aa gaa paa beachen) har du tatt en titt ut av vinduet i det siste? DET ER SOMMER!!! Et lite hint i venstre marg; Bosted: Lindås / Melbourne Lenke til kommentar
connect Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 "Hvordan få has på kjedsomheten". Trust me, jeg blir den foerste som leser den visst det er noen som skriver en FAQ om det temaet hehe.. Det nærmeste du kommer er vel denne "artikkelen" om hvordan å unngå kjedsomhet http://humor911.com/innslagID.asp?innslagID=1126 Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 (Har vinter ferie og det er for kaldt til aa gaa paa beachen) har du tatt en titt ut av vinduet i det siste? DET ER SOMMER!!! Et lite hint i venstre marg; Bosted: Lindås / Melbourne :o :o :o :o :o ER DET VINTER I MELBOURNE??? :o :o :o :o :o Lenke til kommentar
connect Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 (Har vinter ferie og det er for kaldt til aa gaa paa beachen) har du tatt en titt ut av vinduet i det siste? DET ER SOMMER!!! Et lite hint i venstre marg; Bosted: Lindås / Melbourne :o :o :o :o :o ER DET VINTER I MELBOURNE??? :o :o :o :o :o Her er Melbourne, ikke sant? Og siden australia er på den andre siden av kloden vil det vel være vinter der når det er sommer her.... (barne/uskole-pensum... ) http://www.graphicmaps.com/webimage/countr...nia/aussnew.htm Edit: ble litt tull med den URL tingen.. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 (Har vinter ferie og det er for kaldt til aa gaa paa beachen) har du tatt en titt ut av vinduet i det siste? DET ER SOMMER!!! Et lite hint i venstre marg; Bosted: Lindås / Melbourne :o :o :o :o :o ER DET VINTER I MELBOURNE??? :o :o :o :o :o Her er Melbourne, ikke sant? Og siden australia er på den andre siden av kloden vil det vel være vinter der når det er sommer her.... (barne/uskole-pensum... ) http://www.graphicmaps.com/webimage/countr...nia/aussnew.htm Edit: ble litt tull med den URL tingen.. fulgte ikke så godt med på uskolen(videregående ette SOMMERFERIEN ) Lenke til kommentar
nander Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Hadde vært flott med en enkel guide til hvordan man kan sette opp Wine (eller en anne god gratis versjon) og bruke den. Har sett mye, men enda ikke sett en guide som er så enkel at jeg kan sette av tid til å få det til. mulig det bare er jeg som er treg... :-? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 hos meg var det jo bare og starte rpm fila og så gikk alt av seg selv hadde problemer med og få det til og virke på rh 8/9 men på suse fungerer det glimrende Lenke til kommentar
Taalest Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Tar gjerne en howto om både samba, mail og web i debian! (Norsk) :bgrin: Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Taalest: Det er jo satt opp nesten out of the box det, men jeg kan sikkert skrive en når jeg får tid. (Satte opp selv for noen uker siden ) Lenke til kommentar
Taalest Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 så det var litt gammelt, men greit å prøve. takker stor vis du gidder! Taalest Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 ja, eller (NIS/LDAP)/NFS+Sette-opp-linux-maskiner-i-windows-domains-før-admin-klikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå