Thorbørn Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Hallå Er ganske fonøyd med et bilde jeg har tatt av meg selv og en en kompis.. men er jo alltids noe man kan gjøre bedre.. ? Teknisk info: Kamera: Pentax k7 Linse: pentax smc da 18-55. 18 på bilde F-stop/F-nummer: 3,5 Eksponerigstid: 6 sek Spott/sted: Hemmelig Endret 24. januar 2011 av Thorbørn Lenke til kommentar
DjIcet Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Likte første bildet. Både fargene og komposisjonen. Det andre ble litt oppstilt synes jeg. Hadde du hatt det og i sepia, så tror jeg det hadde blitt bedre. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hva med og lese retningslinjene for max størrelse på bilder? Lenke til kommentar
Thorbørn Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Hva skal du gjøre da bruur? Sorry about that Itw Kan legge ut et av meg og han andre i sepia farger i steden for svart hvitt så kan du se, DjIcet Endret 25. januar 2011 av Thorbørn Lenke til kommentar
DjIcet Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ja, det synes jeg så bedre ut. Men det første bildet med bare en person i synes jeg fortsatt er best. Lenke til kommentar
Thorbørn Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Takker må si meg enig, liker det første best Skal tilbake i sommer,, prøve å få et enda bedre bilde Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Første var veldig bra, er ikke mye jeg kan påpeke. Likte spesielt godt den skyggen du fikk ved å bevege deg litt under exponeringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå