Vetard123 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 hei. har nå kjøpt riks tv. jeg får inn alle kanalene, men det er bare Nrk kanalene jeg kan se på. For sånn som Tv2 og TV3 for eksempel, står det at de er krypterte kanaler. dette skjønner ikke jeg. er det noen som vet hva som er galt? trenger virkelig hjel Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hva er det du egentlig prøver på? Har du dekoder koblet til TV-en, og står kortet du har fått fra Riks-TV i dekoderen? Eller prøver du å få sett på TV via dataen? Lenke til kommentar
Vetard123 Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 nei, jeg har kortet i tven.... så jeg får jo bare sett nrk sine kanaler. de andre er kryptert.... Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Du må ha abonnement på RiksPakken for å få tilgang til andre kanaler, annet enn NRK. ~ Mortis Lenke til kommentar
Vetard123 Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 ja jeg har abonnement på riks tv.... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) ja jeg har abonnement på riks tv.... Hvilket abonnement? Endret 24. januar 2011 av Runar Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 RiksTV har mange forskjellige typer abonnement, så at du har ett abonnement, trenger ikke å si så mye. Du må ha abonnement på pakken du vil, med kanalene du ønsker. Har du det, skal du ha tilgang til de. ~ Mortis Lenke til kommentar
Vetard123 Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 jeg har minipakken Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 I Kundesenteret, i kategorien Feilsøking, fant jeg følgende spørsmål (og svar): Jeg får ikke inn betal-kanalene Dette kan skyldes at Programkortet ikke har fått nødvendig oppdatering. Hver måned oppdateres Programkortet med de kanalene du abonnerer på. Dette skjer automatisk. Om kortet ikke har fått oppdatering, så la mottakeren stå på,uten å skifte kanal i minst 30 minutter. Sjekk at Programkortet står riktig vei (se brukerveiledning). Prøv dette. Lenke til kommentar
Vetard123 Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 takk, prøver på det Lenke til kommentar
RiksTV Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hei Ser du har fått et forslag som vanligvis løser problemer som ditt. Hjalp det for deg også? Vennlig hilsen RiksTV Lenke til kommentar
hae Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 hei. har nå kjøpt riks tv. jeg får inn alle kanalene, men det er bare Nrk kanalene jeg kan se på. For sånn som Tv2 og TV3 for eksempel, står det at de er krypterte kanaler. dette skjønner ikke jeg. er det noen som vet hva som er galt? trenger virkelig hjel Det du gjør er rett og slett å sette cammodulen riktig vei, strong-merket mot veggen, samme med gullbrikka på kort. Du vil da kanskje få en annen feilmeld, og da ringer du evnt rikstv. Men stor sannsynlighet for at du har satt modulen feil vei, og at kanalene kommer rette tterpå. men hvis du nettopp har koblet det til, så er det fordi du må la alt stå tilkoblet i 1 time før det blir lastet ned automatisk. Har ingenting med abo hos rikstv og gjøre, er mest feil med modul/mottaker at denne feilmeldingen kommer opp, Har også dårlig erfaring med disse idtv`ne med innebygd mottaker. er ofte mye feil med de. Men regner med at du har fikset feilen innen nå Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 masse feil? kva tv har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå