Gå til innhold

Leter etter aktiv PvP server med godt PvP miljø!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg spiller ally på Xavius og er veldig lei av situasjonen på serveren. Det er veldig lite PvP spillere på serveren og man sliter med å Finne folk til å gjøre Arena med. Er i den beste PvP guilden der men alle der var opptatt fra før av med sine teams.

Så jeg lurer på om dere har noen gode PvP servere å anbefale med et aktivt PvP miljø =)

Har vært innom Sylvanas og Outland men er veldig fulle servere med litt ques, dessuten virka det som om alle jeg spurte der om hvordan serveren var veldig overlegen og mange gidda ikke svare, får ikke så lyst på å joine der da. Tenker at en Medium, muligens ikke alt for overfull, full server med godt miljø, kanskje norsk/Skandinavisk PvP guild hadde vært fin!

Er Frostmage hvis noen lurte=)

Kom med anbefalinger =)

Tusen takk!

Endret av OddZen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har overhode ingen problemer med å slutte å spille wow, har vært borte fra wow i 2-3 år nå, men er fint å ha noe å gjøre for å slå ihjel litt tid.

Så slutt å gjør det du gjør når du kjeder deg og ikke har noe annet å gjøre! Sånn høres et slikt budskap i mine ører ut!

Men nå tilbake til topic igjen =)

Lenke til kommentar

hehe :) jeg fant tråden på ubesvarte tråder linken ;)

bare litt vitti at når jeg sier slutt og spill wow så begynner alle og legge ut om at de ikke har problemer med og slutte og sånn.. alle sier også at de bare spiller når de ikke har noe og gjøre.

jeg blir litt fasinert av at folk er så flaue over og spille wow :p

Jeg har egentlig ingen ting imot wow eller folk som spiller det, jeg bare elsker og diskutere :D

Lykke til videre med leiting etter rett server! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...