AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hei! Lurte på en ting, vil jeg kanskje svette mindre om jeg begynner å trene litt mer styrke og bygge opp litt muskler? Tror dere det vil gjøre noen forskjell? Jeg blir forferdelig fort svett, om jeg så bare går litt fort opp en bakke er jeg delvis våt når jeg kommer opp. Og jeg må si at jeg er ikke i dårlig form, ikke feit på noen måte men har aldri trent styrke, så lurer på om det ville gjort noen forskjell på meg. Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Litt OT kanskje men du bør kanskje sjekke blodtrykket... Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Tror dette kan ha mye med gener å gjøre. Har en godt trent kamerat som svetter uansett hva han gjør, mens jeg blir knapt svett under armene nå jeg trener. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg har enda ikke sett "spinkle" folk svette... Sjøl svetter jeg utrolig lite men har bare 20 i BMI Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 180 høy 75kg Fikk sjekket blodtrykket på sesjon for et års tid siden, var ikke noe problem der Lenke til kommentar
jevli Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Jeg tror at du svetter mindre hvis du er trent. Har ingen kilder men det kan virke som om jeg svetter mye mindre nå enn det jeg gjorde før (da jeg var dårlig trent). EDIT: Skrivefeil Endret 25. januar 2011 av gromit190 Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Har selv også det inntrykket, at man svetter mer etter å ha begynt å trene. Før jeg begynte å trene svettet jeg nesten ikke, nå renner det av meg konstant om sommeren. Kan også kanskje ha noe med økt forbrenning ol. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Hadde skrevet feil jeg. Men ja godt mulig du har rett, Sandsvei. Jeg vet ikke, kan jo prøve å søke på det... EDIT: Fant en liten sak her: http://www.klara-klok.no/wips/453389532/caseId/1769099246 Endret 25. januar 2011 av gromit190 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå