Substitute Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hvis du bruker alle fokuspunktene blir det mer knotete og få riktig fokus,jeg bruker et og re-komponerer funker nesten alle ganger Ja jeg bruker sentrumspunktet kun og re-komponerer ut i fra det, men da spesielt ved nærbilder hører du at motoren går inn og ut, og jeg synes at det går hurtigere å gjøre det manuelt og heller bevege kamera når jeg er i nærheten av brennpunkt. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg gikk da til slutt for 100mm f/2.8L IS USM. Sålangt kun fått tatt ett par testforsøk med objektivet, men må si jeg er knallfornøyd så langt - farger og skarphet er utmerket Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Enig. Det eneste negative jeg hittil har funnet om det objektivet, er at man må ha en adapter på det for å kunne bruke Canons ringblits på det, og den adapteren er nesten umulig å få fatt i i Norge. Jeg måtte kjøpe min på Adorama. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Legger inn ett eksempel tatt i stua. Nå mangler det vel bare å lære seg å ta bilder med objektivet 3829 by egilh, on Flickr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå