Gå til innhold

ny galaxy s,bør den oppdateres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok ikke så dumt å oppdatere den nei.. :)

 

Såvidt jeg vet kan du enten se på CDen som fulgte med (?) eller laste ned programmet Samsung Kies fra nettsidene deres. Galaxy S må vel oppdateres gjennom det programmet tror jeg :)

 

Det er vel litt av hvert som er nytt i 2.2 vs 2.1, men hva som er nytt får du et bedre svar på fra Google ;)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Jeg har ikke Galaxy S selv. Hva var det som ikke gikk an å oppgradere, til 2.2? Eller snakker du om Voodoo-patchen?

 

Voodoo-patchen kan du lese mer om på linken jeg postet. Den fikser en del ting - dårlig bildekvalitet på film, dårlig lydkvalitet via headset, fargebalanse og sharpening på telefonen, samt den beryktede laggen i UIet til Galaxy S. Det gjør altså telefonen din raskere og bedre.

 

Egentlig kan du sikkert bare gå for å installere Darky's ROM med det samme, den skal være rimelig solid: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=814091

 

Du må imidlertid lese grundig, og passe på at du gjør alt riktig om du velger å oppgradere på denne måten med uoffisiell ROM og rooting. Garantien din ryker visstnok, så får du vurdere om det er noe du kan leve med :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...