Helgiman Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Heii!! Noen som vet hvor jeg finner intensiv kurs i hordaland? Jeg bor i bergen så nærmeste mulig ville vært greit! Skal ta lappen nå og det vil passe BEST med ett intensiv kurs. Jeg prøver å google men finner ikke mye nyttige svar. Tips folkens? Har allerede blitt tipset om å møte opp med fullført teorikurs. Planen er å møte opp på kurset med fullført: Trafikalt, mørkekjøring + teori. Er derfor nysgjerrig på priser om disse er tatt ^^ Har kjørt en del med foreldre, så har basic peiling på BIL, men er ikke noen ekspert på trafikk regler. Takk for alle svar Endret 24. januar 2011 av Helgiman Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Google says: http://www.asane-trafikkskole.no Lenke til kommentar
Helgiman Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Google says: http://www.asane-trafikkskole.no Har nok vært innom. Men fant ikke så mye basic informasjon om kostnader og hvor fleksible de er. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Da ville jeg ringt dem, evt sett på en av de andre treffene på søket "intensivkurs førerkort bergen". Det er nemlig bare kjøreskolene som selv kan svare på disse spørsmålene. Vi andre kan synse selvfølgelig, men det blir jo da bare en beregning ut i fra en antatt timespris for et antatt antall timer. Lenke til kommentar
Helgiman Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Ja jeg er nysgjerrig på hva andre har å si. Er ute etter om noen folk har vært innom det å ha ett intensiv kurs som faktisk har holdt på 100% i strekk hvis du forstår. Jeg må ta lappen i ett sett, og ikke sånne lange pauser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå