TRS Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 hehe fant denne artikkelen som viser hva som KAN være noe av faren ved piercing AUU! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 shit happens.... Men skal ha bra med uflaks der ... Lenke til kommentar
TRS Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 ja men hun OVERLEVDE rundt 30000A ifølge "loven" så skal menneskekroppen ha en kjangs mot 30mA men 30000A er jo sinnsykt.... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 ja men hun OVERLEVDE rundt 30000A ifølge "loven" så skal menneskekroppen ha en kjangs mot 30mA men 30000A er jo sinnsykt.... Jau da... Men er jo flere som har overlevd av slikt.. Og 30KA er jo bare en teori.. trur ingen stod med et multimeter og målte da det smallt ( ikke at det ville ha explodert ) Men jenta hadde sikkert en najs hårsveis etterpå Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 hvorfor leser du svenske aviser? både VG og nettavisen har samme sak ... Lenke til kommentar
TRS Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 fordi jeg leser ikke nyheter, fikk postet linken på irc med "haha stakkars dame da" ved siden av, så jeg kikket på den :o EDIT: Snowdog, den hunden (eller ulvehunden?) var mye finere Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 EDIT: Snowdog, den hunden (eller ulvehunden?) var mye finere Kas? den som eg hadde før? Lenke til kommentar
TRS Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 nei den du har nå..... meget søt hund (ser det iallefall ut til) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå