gather Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Noen som vet om det går ann og skjøte den usb greia som følger med Abit KT7-a.. Hvordan kabel man må ha? Må man bytte hele kabelen Lenke til kommentar
gather Skrevet 2. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2002 Slik at jeg kan putte de to usbene i fronten Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Tror det er en tilsvarende sak som følger med til MSI hk`et mitt, har tenkt på samme greia..må vel enten kjøpe en ferdig kabel et sted hvis det finnes, eller spikke sjæl :wink: Lenke til kommentar
gather Skrevet 2. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2002 Quote: On 2002-02-02 10:26, thomasr skrev:Tror det er en tilsvarende sak som følger med til MSI hk`et mitt, har tenkt på samme greia..må vel enten kjøpe en ferdig kabel et sted hvis det finnes, eller spikke sjæl :wink: Ja...Det finnes jo også usbhubber til 3,5 brønner fra pcmods....Hmm er de i england eller usa....Vil ikke bestille fra U.S.A..Tar lang tid.Det tok det i hvertfall når pappa bestilte bøker fra Amazon.com Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 brukte en gammel ide-kabel å skjøta usbkabelen som skulle til asus ipanelet mitt. den som fulgte med rakk ikke halvveis engang. lodda bare sammen respektive lederne med krympestrømpe over loddinga... funker fint som bare det :smile: Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 clubzoda: Så det skulle gå greit å bare skjøte ledningene med noe av passe tykkelse? Tror ikke jeg har noe ekstra ide-kabler :sad: Men, jeg har jo alltids masse andre ledninger liggende å slenge. Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Quote: On 2002-02-02 15:29, thomasr skrev:clubzoda: Så det skulle gå greit å bare skjøte ledningene med noe av passe tykkelse? Tror ikke jeg har noe ekstra ide-kabler :sad: Men, jeg har jo alltids masse andre ledninger liggende å slenge. ja... du kan nok oxo bruke tp-kabel til det formålet. er jo ikke så muye strøm som skal gjennom lederne :smile: men stort sett funker det meste av kabler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå