Gå til innhold

Begynne med PvE.

Anbefalte innlegg

Hei

Skal begynne så smått med PvE. Har PvPet only siden TBC og siden PvP er helt på tryne for tiden tenkte jeg at jeg skulle prøve PvE litt igjen ;)

Noen som har en god ide til hva jeg kan geare opp? Går helt greit å levle en ny charakter.

Tenker litt på Resto Shaman atm, kanskje det hadde vert gøyt? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg 5 stykker som står å ruster i 80 og en i 85. Etter Feral PvP Nerfen og Warrior / Mage boosten rage quitta jeg. Venter på bedre tider.

Tenker meg at jeg har lyst til å begynne å heale. Likte Holy Paladin i Beta men ikke stort nå lenger.

Har ikke lyst til å tanke.

Så er vel en dps class (Har Druid, Paladin, Warrior, Rogue og Warlock i 80-85) helt ok foreksempel mage.

Lenke til kommentar

Per no så bader en ikkje akkurat i healers, så eg tar healers eg får =)

Litt spesielt tilfelle med mitt guild då vi aldri har hatt en aktiv restoshaman. (ei heller i wrath). Har kun hatt 3 healers sidan wotlk og det er holypala/discpriest/restodruid. disc'en er holy no, men går nok disc etter patch tipper eg.

Hadde lett tatt inn restoshaman. _lett_ =)

Lenke til kommentar

Vår restoshaman er imba. Så kan ikke si at vi tilside setter resto shamans.

Hva gear angår er det nok bare å begynne med heroics, spe på med litt PvP items om du har points til det (en del av PvP gearet er bedre enn mye av PvE gearet pre-raid). Når du begynner å komme opp i item level bør jo en naturlig overgang til raid instancer.

Du bør uansett skaffe deg en PvE guild med en aktiv raidgruppe, uten det er PvE riiiimelig dølt

Lenke til kommentar

"Bring the player, not the class."

Om du er god til det du driver med og kan klassen din skal det mye til for at alle andre healere i hele verden er bedre enn deg bare fordi du er shaman.

Om det er så ille som noen skal ha det til (jeg aner ikke, spiller ikke shaman) blir det nok fikset litt på med 4.0.6.

Lenke til kommentar

Om du er god til det du driver med og kan klassen din skal det mye til for at alle andre healere i hele verden er bedre enn deg bare fordi du er shaman.

Om det er så ille som noen skal ha det til (jeg aner ikke, spiller ikke shaman) blir det nok fikset litt på med 4.0.6.

Det regner jeg med ja.

Men vet aldri med Blizzard. Spesielt ikke når det kommer til pvp. *Host Feral Druid*

Bruke nok rundtom en måned på å levle shamanen opp i 85 og da så det er room for patches ;)

Lagde meg en Shaman, ble level 2 med 4 timer played. Fant en fin bug som gjorde at jeg kan explore vulkanen man ser i bakgrunnen :p

Lenke til kommentar

Så lenge du gjør 25 man, eller normal modes, passer dette fint.

Raid stacking i 10 man heroics er ganske latterlig for tiden, desverre :(

Lenke til kommentar
*Host Feral Druid*

Ferals er jo OP som fanden i PvP.

"Shapeshifts: Entering or leaving a shapeshift no longer cancels root effects. It continues to cancel movement slowing effects.

Glyph of Entangling Roots redesigned. It now reduces the cast time of Entangling Roots by 0.2 seconds, rather than making it instant cast.

Berserk (instant Mangle proc) now has a new Spell Alert identifier. In addition, Berserk no longer breaks Fear or makes the druid immune to Fear.

Enough said..

Endret av HesteHoven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...