HesteHoven Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hei Skal begynne så smått med PvE. Har PvPet only siden TBC og siden PvP er helt på tryne for tiden tenkte jeg at jeg skulle prøve PvE litt igjen Noen som har en god ide til hva jeg kan geare opp? Går helt greit å levle en ny charakter. Tenker litt på Resto Shaman atm, kanskje det hadde vert gøyt? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Ja hvis du liker å bli satt til side i alle raids fordi de andre healingklassene er bedre uansett hva du gjør så Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Ja hvis du liker å bli satt til side i alle raids fordi de andre healingklassene er bedre uansett hva du gjør så :o Er shaman bæd, atm? Hva anbefaler du da? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hva liker du å spille? Eller hva synes du ser moro ut? Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Nå har jeg 5 stykker som står å ruster i 80 og en i 85. Etter Feral PvP Nerfen og Warrior / Mage boosten rage quitta jeg. Venter på bedre tider. Tenker meg at jeg har lyst til å begynne å heale. Likte Holy Paladin i Beta men ikke stort nå lenger. Har ikke lyst til å tanke. Så er vel en dps class (Har Druid, Paladin, Warrior, Rogue og Warlock i 80-85) helt ok foreksempel mage. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 du kan jo prøve å lage en resto shaman. skulle han suge for mye kan du bare respecce elemental eller enhancement Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 shaman generelt er ikke så mye å skryte av desverre:/ Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Restoshaman blir jo buffa i patch? Så sant det ikkje er snakk om min/maxing så er det fint plass til en restoshaman i raids. Tar heller med en god restoshaman, enn en dårlig holypala. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Men du tar en god priest/pala over en god shaman? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Per no så bader en ikkje akkurat i healers, så eg tar healers eg får =) Litt spesielt tilfelle med mitt guild då vi aldri har hatt en aktiv restoshaman. (ei heller i wrath). Har kun hatt 3 healers sidan wotlk og det er holypala/discpriest/restodruid. disc'en er holy no, men går nok disc etter patch tipper eg. Hadde lett tatt inn restoshaman. _lett_ =) Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Vår restoshaman er imba. Så kan ikke si at vi tilside setter resto shamans. Hva gear angår er det nok bare å begynne med heroics, spe på med litt PvP items om du har points til det (en del av PvP gearet er bedre enn mye av PvE gearet pre-raid). Når du begynner å komme opp i item level bør jo en naturlig overgang til raid instancer. Du bør uansett skaffe deg en PvE guild med en aktiv raidgruppe, uten det er PvE riiiimelig dølt Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 "Bring the player, not the class." Om du er god til det du driver med og kan klassen din skal det mye til for at alle andre healere i hele verden er bedre enn deg bare fordi du er shaman. Om det er så ille som noen skal ha det til (jeg aner ikke, spiller ikke shaman) blir det nok fikset litt på med 4.0.6. Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 "Bring the player, not the class." Om du er god til det du driver med og kan klassen din skal det mye til for at alle andre healere i hele verden er bedre enn deg bare fordi du er shaman. Om det er så ille som noen skal ha det til (jeg aner ikke, spiller ikke shaman) blir det nok fikset litt på med 4.0.6. Det regner jeg med ja. Men vet aldri med Blizzard. Spesielt ikke når det kommer til pvp. *Host Feral Druid* Bruke nok rundtom en måned på å levle shamanen opp i 85 og da så det er room for patches Lagde meg en Shaman, ble level 2 med 4 timer played. Fant en fin bug som gjorde at jeg kan explore vulkanen man ser i bakgrunnen Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 "Bring the player, not the class." Om du er god til det du driver med og kan klassen din skal det mye til for at alle andre healere i hele verden er bedre enn deg bare fordi du er shaman. Om det er så ille som noen skal ha det til (jeg aner ikke, spiller ikke shaman) blir det nok fikset litt på med 4.0.6. Så lenge du gjør 25 man, eller normal modes, passer dette fint. Raid stacking i 10 man heroics er ganske latterlig for tiden, desverre Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 *Host Feral Druid* Ferals er jo OP som fanden i PvP. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Feral Hpala mot oss som DK/Restodruid.. Palaen gikk tok for mana, druiden gikk bearform, vi klarte aldri å gjøre noe. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det var jo så klart det naturlige. Og da går jo druiden cat igjen og sprenger vår egen druid. Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) *Host Feral Druid* Ferals er jo OP som fanden i PvP. "Shapeshifts: Entering or leaving a shapeshift no longer cancels root effects. It continues to cancel movement slowing effects. Glyph of Entangling Roots redesigned. It now reduces the cast time of Entangling Roots by 0.2 seconds, rather than making it instant cast. Berserk (instant Mangle proc) now has a new Spell Alert identifier. In addition, Berserk no longer breaks Fear or makes the druid immune to Fear. Enough said.. Endret 28. januar 2011 av HesteHoven Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Shizz, dere kan også bli CCet (som alle andre klasser) og har ikke evig root mot alle andre lenger (som alle andre klasser). what do edit: Er ikke det der 4.0.6-forandringer? Endret 29. januar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå