Gå til innhold

Installere XP på nytt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jeg vet det, men lurte bare på om det var noen fordeler og bakdeler, feks slitasje på harddisken. Når man installerer "over" den gamle, så erstattes vel bare ødelagte filer ol..? Og alt i mine dokumenter slettes, det har jeg erfart før. :lol:

Lenke til kommentar
Ja jeg vet det, men lurte bare på om det var noen fordeler og bakdeler, feks slitasje på harddisken.

Slitasje på harddisken er ikke en faktor. Personlig ser jeg ikke helt vitsen i å tenke på det engang. Du må uansett installere programmene du allerede har installert på nytt uansett om du formaterer først eller ikke.

Når man installerer "over" den gamle, så erstattes vel bare ødelagte filer ol..?

Det vet jeg faktisk ikke, men det høres naturlig ut. Mikkesoft kan selvsagt ha funnet på noe annet.

Lenke til kommentar

Oppdatere drivere, har hatt liknende problemer i xp selv...... Det jeg vil anbefale deg er å bruke Norton Ghost eller et anne ghost-program som lager en image av driven din. På den måten kan du få til en bedre restore ved å bare slenge inn imaget av driven. Få maskinen stabil og fin, og bruk ghost. Absolutt en fordel.

Lenke til kommentar
..men det gjorde det ikke. :( Installerte på nytt, men hovedproblemet med cdbrenneren er fremdeles der. Ja hva gjør man da.. Brenner musikkcd til ca 98% og så blir det feil. Hver gang. Bruker Nero.

hadde samme problemet. byttet brenneprogram. :D nero kunne brenna alt annet enn musikk. nero klikka totalt på musikken. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...