KingInTheNorth Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hei, jeg har en gaming pc nå, med godt hovedkort og strømforsyning. Kabinettet trenger jeg heller ikke nytt av med det første men skal skifte ut nesten alle delene. Vil disse delene funke bra? Skjermkort: Asus gtx 470 Strømforsyning: ocZ 600w Hovedkort: ASUS Crosshair IV Formula, Socket-AM3 Prossessor: AMB phenom x4 965 black edition. Harddisk 1: Corsair SSD Force Series 2,5" 60GB Harddisk 2: 320 gig hp hardisk Ram: 2 stk av Corsair XMS3 DHX DDR3 1333MHz 4GB CL9 Alle delene finner du på komplett. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Hmm, hva med SSD? Ville egentlig byttet til GTX 570, men hvor mye penger vil du bruke? men er det sånn at du absolutt skal ha AMD? tror jeg ville kjøpt Sandy Bridge, men de koster litt mer Endret 24. januar 2011 av Ownbeef Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg orker ikke å kjøpe nytt skjermkort, det jeg har er bra nok for meg men jeg har jo SSD :/ Det jeg trenger er ny SSD hardisk, hovedkort, ram, og prossessor, og jeg kan strekke meg til 5-6000 kr. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg orker ikke å kjøpe nytt skjermkort, det jeg har er bra nok for meg men jeg har jo SSD :/ Det jeg trenger er ny SSD hardisk, hovedkort, ram, og prossessor, og jeg kan strekke meg til 5-6000 kr. å ja sorry ^^ så ikke at det sto SSD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå