AshtraY Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 hei. rett på sak; har 220 ping på battle.net(gateway: europe) med Telenor ADSL ( 384) . Dette synst eg er merkelig sidan eg brukar ADSL.. Dette er VELDI irriterande når eg spelar Warcraft 3 : The Frozen Throne. laggen ødelegge totalt spelinga. Er der måta på å få beire ping på? uten å skifte leverandør? *Har delt linje gjennom router, men den andre maskina blir svært sjeldan brukt. *Har maks på grafikk(tvila på at ditte he noke me saka å gjere) Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 det er helt standard telenor sin adsl er tregere enn isdn i ping til battlenet serverene noe som kan merkes på mircoen Lenke til kommentar
DinMOR Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 HAHA suckers! Ikke velg telenor i fremtiden... NEXTGENTEL ADSL 1024/512 Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 please, ikkje post kva leverandør som er best osv.. einaste eg vil ha er tips om korleis eg kan forbeire pingen.. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Du kan jo prøve å velge en annen gateway ? Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 har prøvd USeast(azeroth) men like mykje lagg der.. skal prøve dei to andre gatewayane.. sjølvom eg trur det ikkje hjelpe.. Lenke til kommentar
theGeir Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hvis du prøver å kjøre tracert europe.battle.net så ser du at telenor ruter trafikken gjennom new york, når servern står i london. Ikke rart det blir tregt.. Det er ikke oppsettet ditt som gjør at det går tregt, det er ene og alene telenor sin skyld. Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 så der er absolutt ingen måta å få beire ping på utan å skifte leverandør? Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 ikkje engong spørre Telenor om "nåde" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå