Aksel114 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hei! etter et par tråder med vellykka svar og god hjelp, bestemmer jeg meg for og opprette en ny tråd! i høstferien var i Spania 2 ganger. jeg var veltrent og pen på bildene derfra. men det var lenge siden. nå eg jeg rett og slett feit, og trenger tips/hjelp til og legge om kostholde mitt. jeg er nesten helt sikker på at det ligger i kostholdet. helgen består av minst 3 pakker chips. ellers i ukedagene går det endel i sjokolade / nudler. har begynt og spise større porsjoner til middag og. jeg blir 16 år. før ( i sommerferien ) var jeg i god form og veltrent. tok 80 i benkpress da, og jeg var ca68 kg. idag så jeg meg i speilet og fant noen sprekkmerker på lårene mine. da ble jeg utrolig..nedenfor, kan man si. takker stort for alle tips jeg får! samtidig beklager jeg stort for alle grammatiske feil som er her! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Basic er: det som går inn må ha færre eller like mange kalorier som det du bruker, med mindre du ønsker å gå opp i vekt. Så sjokolade og snop i de kvanta du snakker om er antagelig grunnen. I tillegg er det flust av kalorier i chips. Derfor, enten øk kaloriforbruket til å være tilpasset forbruket eller tilpass inntaket til forbruket. Du finner kalkulatorer på f.eks iForm hvor du kan regne ut et anslag på forbruket ditt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 idag så jeg meg i speilet og fant noen sprekkmerker på lårene mine. da ble jeg utrolig..nedenfor, kan man si. Jeg vedder tusen kroner på at mine er værre. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 hvis jeg kutter ut chips, snop og div i helgene, og trener minst 1-2 ganger ukentlig i 30 dager. vil jeg da begynne og gå ned i vekt tror dere? takk for alle svar til nå btw Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 All logikk skulle tilsi det. Men du kan godt unne deg snop en dag i uken, bare begrens hvor mye, det er viktig å være realistisk også. Når det gjelder hvor mye du må trene så bør du regne ut kaloriforbruket ditt fordi du ikke bør gå med mer enn ca 500 kalorier i underskudd over lengre tid. Per dag altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå