AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Heisann Jeg er en del av en gruppe studenter på Høskolen i Lillehammer, dokumentarlinja. Denne våren har vi i oppgave å lage et personportrett som skal resultere i en ti minutters lang film. I den anledning søker jeg en person som vil bli portrettert. Jeg er på utkikk etter en person som skal gi/ gir sæd til par og enslige som ikke får hjelp til assistert befruktning. Mange barnløse som får avslag på assistert befruktning her i Norge, reiser til utlandet der lovgivningen er annerledes, mens andre velger ukonvensjonelle måter for å nå sin drøm. Dette er noe jeg synes er svært interessant. Jeg ønsker ikke å fremstille privat sæddonering på en negativ måte. Jeg skjønner at dette er ett vanskelig og intimt tema, og forstår derfor de som føler seg krenket ved at jeg forsøker å finne denne personen her, men håper at noen her kan hjelpe meg. Begynn med en personlig melding her på forumet om du kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Ikke at jeg er interessert, men hvordan i alle dager skal folk sende PM når du skriver anonymt? 2 Lenke til kommentar
solsikke2011 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Ikke at jeg er interessert, men hvordan i alle dager skal folk sende PM når du skriver anonymt? Har laget ett innlegg som ikke er anonymt, fikk ikke til å slette dette innlegget. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Veldig uvanlig metode for å få seg ett ligg. Troverdig. 1 Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Veldig uvanlig metode for å få seg ett ligg. Troverdig. Jupp veldig uvanlig siden de ikke får seg et ligg i det hele tatt. På samme måte som du ikke trenger å være på ulykkesstedet for å gi blod. Assistert befruktning heter det Endret 24. januar 2011 av Spenul Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Vi fortsetter diskusjonen i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1292499 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg