alaruz Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 lfs boka er så fullstendig at hvis man bare følger den ender man sannsynligvis opp med en fullt fungerende LFS innstallasjon... problemet er bare at da det ikke står at det er mer å gjøre vet de ikke hva de skal gjøre med den... Slackware var noe av det første jeg prøvde! Er du motivert nok klarer man det meste Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg trenger en distro som ikke er vansklig å legge inn(noe ala mandrake og rh) og ikke så _veldig_ vansklig å bruke Og så kommer alle leeto'ene og insisterer på Linux From Scratch, Slackware, Gentoo, Debian og BSD (som ikke engang er Linux) ... Dere er så knas, jeg elsker dette forumet. Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Kjøp månedens PCpro, der er Mandrake 9.1 iso-ene inkludert De er korrupte.. Trodde de funka, men nei.. Må bruke 5 timer på å laste ned nå.... Får melding om "Cannot extrackt ramdisk" elns... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå