Daniel Hovden Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hei, holder nå på og ta fagprøven som elektriker, holder på med forberedelsesdelen nå, så lurer på hva de som har tatt prøven synes om denne. (Se vedlegg) Fagprøve Elektrikerfaget.docx Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Jeg ville tatt med Stk enhet og El.nr på den materiallista di. Om dette var på et nybygg og du var i jobb, så hadde det blitt vanskelig å fakturert jobben om du ikke visste hvor mye deler du har brukt EDIT: Men nå har ikke jeg tatt fagprøven da, men regner med det er casual Endret 24. januar 2011 av Bllink Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Ikke dumt, andre feil og mangler? Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hmm, som sakt har jeg ikke tatt fagprøven enda, så litt vanskelig å si. Men er dette med i den teoretiske oppgåven av prøva? Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 ok. skal ta prøven selv om 2-3 måneder. vil heller ha oppgava. men du trenger å fulle ut risikovurderingskjema. henvis til punkter i arbeidsmiljøloven-arbeid i store høyder, sertifikater osv. FSE med sikkerhetstiltak mot innkobling av strømforsyning. så skal du jo vise beregninger som beskriver hvilke vern og kabler du bruker. det er en stor del av jobben. men husk på tilleggskravet i bolignormen som gjelder til og med 4mm2. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 tilleggskravet i bolignormen?? Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 ja viktig å kunne bruke tilleggskravet i bolignormen for de som skal ha om boliger på fagprøva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå