hans A Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Er det noen andre som kommer inn på eltele.no sin side. De er levrandør til det lokale kraftlaget, som skal ha måleravlesning i dag. Siden har vært ute siden i går! Noen andre som kommer inn? Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 "Could not locate remote server" får jeg Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Proxy Encountered Error Host Address Not Found: The proxy could not find an IP address for the host in your request. Possible causes include mistyped URL, misconfigured DNS and transient network problems. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Da ser det ut til at hele netverket deres er falt ut. Kommer ikke inn på noen av deres sider. JaJa de får den vel opp i morgen, dagen derpå! Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Lyse hadde samme problemet for en tid tilbake. Etter at man via lovverket økte antallet avlesninger betraktelig fikk serveren et kjempeproblem. Lyse på sin side har nå oppgradert kapasiteten til å kunne imøtekomme den store trafikken rundt "forfallsdato" for egen innmelding av målerstand, kanskje du burde bedt din leverandør om å gjøre tilsvarene? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Ja det er sikkert kapasitetsproblem. Men det er jo mange leverandører som har problemer med å levere stabile linjer i helgene. (Lite folk på jobb) Desverre leverer mitt kraftlag både strømmen/kabelTV og internett. Så det er jo deres egen server. Hadde det ikke vært deres egen server, så hadde de sikkert fikset det mye raskere.... Takk og pris at jeg valgte å si dem opp på internettdelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå