Nessi Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hei Har ett veldig underlig problem med den stasjonære maskina til en bekjent. Den slår seg nemmelig aldri 100% av. Hvis maskina står på og jeg trykker avslutt på vanlig måte så blir alt svart, skjermen skrur seg på, men cpu vifta går fortsatt rundt, den roer seg litt fra original fart. også lysene på dvdrom og bluray spiller lyser, og man kan ta ut cd osv. Ellers er resten svart. Har sett over instillingene på strømalternativer og alt er korrekt. Nytter heller ikke å trykke reset knappen på kabinettet, da blir alt bare svart på skjermen, men den skrur seg ikke helt av. For å få startet den på nytt må jeg holde inn av\på knapp inne til jeg hører at den skrur seg 100% av... da stopper viftene å spinne. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Er helt vanlig at viftene kjører en kort stund etter. Dette er for å kjøle helt ned. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Er ikke bare en kort stund, de stopper ikke i det hele tatt... Og det er ikke vanlig å kunne åpne dvdrom etter at man har slått av maskinen... ivertfall ikke på alle maskinene jeg har hatt... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hm, ja det var litt rart. Har du sett om det er en oppdatering til hovedkortet/BIOS? Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Har oppdatert bios ja Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå