Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Takk


Anbefalte innlegg

Som emnetittel sier så skal jeg til Amsterdam. Jeg må fortelle foreldrene mine at jeg skal reise, grunnet økonomisk støtte (lommepenger :thumbup: ). Men av en eller annen grunn har jeg ikke lyst til å fortelle dem at det er Amsterdam jeg skal til, de vet ikke at jeg røyker, men tror heller ikke de mistenker det.

 

Skal jeg bare si vi stikker til et annet land som Italia f. eks?

Endret av DMN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som emnetittel sier så skal jeg til Amsterdam. Jeg må fortelle foreldrene mine at jeg skal reise, grunnet økonomisk støtte (lommepenger :thumbup: ). Men av en eller annen grunn har jeg ikke lyst til å fortelle dem at det er Amsterdam jeg skal til, de vet ikke at jeg røyker, men tror heller ikke de mistenker det.

 

Skal jeg bare si vi stikker til et annet land som Italia f. eks?

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar

Som emnetittel sier så skal jeg til Amsterdam. Jeg må fortelle foreldrene mine at jeg skal reise, grunnet økonomisk støtte (lommepenger :thumbup: ). Men av en eller annen grunn har jeg ikke lyst til å fortelle dem at det er Amsterdam jeg skal til, de vet ikke at jeg røyker, men tror heller ikke de mistenker det.

 

Skal jeg bare si vi stikker til et annet land som Italia f. eks?

Hvor gammel er du?

 

Gammel nok til at det er litt unaturlig at jeg får lommepenger til utenlandsturer ;) 22.

Lenke til kommentar

Du trenger jo ikke si at du skal bli stein som en holme i sterk motvind og plukke opp horer på hvert gatehjørne mens du skriker at morra di er ei hore som lagde deg. Det holder å si " Jeg drar til Amsterdam den ( insert date)." Du trenger ikke si mer. Er du virkelig 22år? Hvis du er det, så holder det der leeeenge nok. Hvis de spør hva du skal der, så sier du at du skal på ferie, hva er det du tror om meg mamma?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du trenger jo ikke si at du skal bli stein som en holme i sterk motvind og plukke opp horer på hvert gatehjørne mens du skriker at morra di er ei hore som lagde deg. Det holder å si " Jeg drar til Amsterdam den ( insert date)." Du trenger ikke si mer. Er du virkelig 22år? Hvis du er det, så holder det der leeeenge nok. Hvis de spør hva du skal der, så sier du at du skal på ferie, hva er det du tror om meg mamma?

 

Er nok sant det du sier her ja. Bare jeg som har dratt litt noia av en eller annen grunn, takk for rask respons folkens.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...