DMN Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Som emnetittel sier så skal jeg til Amsterdam. Jeg må fortelle foreldrene mine at jeg skal reise, grunnet økonomisk støtte (lommepenger ). Men av en eller annen grunn har jeg ikke lyst til å fortelle dem at det er Amsterdam jeg skal til, de vet ikke at jeg røyker, men tror heller ikke de mistenker det. Skal jeg bare si vi stikker til et annet land som Italia f. eks? Endret 24. januar 2011 av DMN Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hvorfor har det at du innhalerer nikotin noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Meriton Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hahaha, litt va en situasjon du er i... Men jeg tviler meget sterkt på at de hjelper å si at dere skal til Italia. Tror faktisk det gjør situasjonen bare verre. Si at du skal til Amsterdam, det er nok det lureste... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hvorfor skjule om du ikke har noe å skjule... Lenke til kommentar
DMN Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Hvorfor har det at du innhalerer nikotin noe med saken å gjøre? Ikke nikotin akkurat.. Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Skal jeg bare si vi stikker til et annet land som Italia f. eks? Ja Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Som emnetittel sier så skal jeg til Amsterdam. Jeg må fortelle foreldrene mine at jeg skal reise, grunnet økonomisk støtte (lommepenger ). Men av en eller annen grunn har jeg ikke lyst til å fortelle dem at det er Amsterdam jeg skal til, de vet ikke at jeg røyker, men tror heller ikke de mistenker det. Skal jeg bare si vi stikker til et annet land som Italia f. eks? Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Som emnetittel sier så skal jeg til Amsterdam. Jeg må fortelle foreldrene mine at jeg skal reise, grunnet økonomisk støtte (lommepenger ). Men av en eller annen grunn har jeg ikke lyst til å fortelle dem at det er Amsterdam jeg skal til, de vet ikke at jeg røyker, men tror heller ikke de mistenker det. Skal jeg bare si vi stikker til et annet land som Italia f. eks? Hvor gammel er du? Gammel nok til at det er litt unaturlig at jeg får lommepenger til utenlandsturer 22. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hvorfor ikke bare si det som det er, at dere skal til Amsterdam? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Hvorfor ikke bare si det som det er, at dere skal til Amsterdam? Fordi familien min er mye mindre liberal enn det jeg er. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Du trenger jo ikke si at du skal bli stein som en holme i sterk motvind og plukke opp horer på hvert gatehjørne mens du skriker at morra di er ei hore som lagde deg. Det holder å si " Jeg drar til Amsterdam den ( insert date)." Du trenger ikke si mer. Er du virkelig 22år? Hvis du er det, så holder det der leeeenge nok. Hvis de spør hva du skal der, så sier du at du skal på ferie, hva er det du tror om meg mamma? 1 Lenke til kommentar
DMN Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Du trenger jo ikke si at du skal bli stein som en holme i sterk motvind og plukke opp horer på hvert gatehjørne mens du skriker at morra di er ei hore som lagde deg. Det holder å si " Jeg drar til Amsterdam den ( insert date)." Du trenger ikke si mer. Er du virkelig 22år? Hvis du er det, så holder det der leeeenge nok. Hvis de spør hva du skal der, så sier du at du skal på ferie, hva er det du tror om meg mamma? Er nok sant det du sier her ja. Bare jeg som har dratt litt noia av en eller annen grunn, takk for rask respons folkens. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Amsterdam er mye mer enn hor og knark. Les deg opp litt på ting der nede, og hvis de kommer med spm om hva dere skal gjøre så svarer du pliktig at dere skal på ditt og datt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå