stian-hg Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg har et problem her med routeren min. Det er en SMC Barricade Broadband Router (SMC7004ABR). Den brukes hovedsaklig til deling av internett, og det fungerer som det skal. Problemet er at jeg ikke klarer å "logge" meg på routeren for å endre instillinger osv. Jeg har satt passord på dette, men plutselig ville det ikke fungere. Jeg har prøvd å resette routeren via en knapp på selve boksen, men uten hell. Beskjeden jeg får opp er "Login Error!!". Jeg har nettopp tatt den i bruk og er nybegynner med stor N når det gjelder nettverk. Har prøvd SMC sine supportsider, men uten å finne noe. Håper noen kan hjelpe meg litt her. Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hei! Jeg har selv nettopp installert en SMC Barricade 8-punkts bredbåndsrouter hjemme, og hadde noen små oppstartsproblemer selv. Jeg koplet i tillegg på et trådløst aksesspunkt (WAP) noe som forkludret saken ytterligere. Barricade'n måtte resettes flere ganger, men nå synes alt å være 100%, jeg har derfor tatt backup av settings og lagret på diskett (!!!) som er trygt forvaret. Når du resetter Barricade sørg da for å holde reset-knappen inne lenge, helt til alle lysene går av og kommer på igjen og starter å blinke. Jeg holdt "gode 30 sek" for å få nullstilt min fullstendig til factory settings. Da er det ikke passord lengre, passordfeltet skal være BLANKT ved første pålogging via IE / Opera etc. Bruker du "det gamle" passordet ditt etter reset får du feil - da default factory settings ikke har passord i det hele tatt. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Takk for svar, Marlboromann! Er på vei ut så jeg får desverre ikke tid til å prøve igjen, men hvis noen andre har forslag så setter jeg pris å det! Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Der fikk jeg det til ved 3. reset forsøket... snodige greier dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå