Gå til innhold

htc desire eller samsung galaxy s i9000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

galaxy s. Har selv vært veldig i tvil og har landet på galaxy. Har prøvd begge og de er helt supre. Men galaxy har bedre batteri, større innebygd minne og bedre sjerm. Ikke minst i lys, det vil si at når jeg brukte den ute var det stor forskjell i sollys

desire låg bedre i hånden og jeg likte litt de fysiske knappene,den har også blitz. Men selve kameraet var ikke noe bedre,men blitz er jo alltid kjekt å ha. Noen mener også at sense er bedre enn samsung sitt system,men det kan jeg ikke uttale meg om.Nå brydde jeg meg ikke om at galaxy er mere plastikk da jeg har et silikon beskyttelse rundt.

Noen av mine venner som har desier klager over at minne blir fullt og at derfor begrenser det seg litt med app de kan laste ned. Det er ikke alle som kan lastes til minnekort.

Lykke til med valget

Lenke til kommentar

Lettere å hjelpe om vi får vite hva du ønker av telefonen.

Galaxy S har vel generelt best hardware (bedre multitouch, CPU, GPU, internminne, kamera og skjerm), men samsung har et sært filsystem som gjør telefonen treig.

Om du uansett rooter og er villig til å bruke tid på å fikse den så er nok Galaxy S det et beste valget om ikke fotolys er veldig viktig

I tillegg er det HTC Sense mot Samsung sitt Touchwiz. Har lite/ingen erfaring med de, men HTC sine menyer tror jeg er mest populære av de.

Lenke til kommentar

Det som er verdt penga er jo ekstremt relativt.

Vil du ha et knall kamera? Ingen matcher... Vil du ha en liten mobil? Begge matcher... Vil du ha robusthet? Ingen matcher...

Vil du ha best skjerm? SGS mest verdi for penga, uten tvil. Best stabilitet? HTC Desire... Best hardware... SGS

Begge telefonene er både verdt pengene og ikke verdt pengene fra gitte ståsteder. Spørsmålet er hva som er viktig for DEG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...