EinarEriksen Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Her er det ingen jålerier. B2710 er bare en vanvittig solid mobiltelefon med gode taster og innebygd GPS og lommelykt. Les mer Lenke til kommentar
mainsheep Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Haha bra video! Måtte le høyt når du gikk på snørra nedover bakken Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Fikk lyst til og stå på snowboard nå. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hehe, kul video! Bare å fortsette med videotestene! Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Motorola Defy, en ganske så støtsikker tlf, har selv testen den i en uke.. den har en 3.7" skjerm og samme innmaten som den første droiden og den kjører android. og broren min bruker den til sin faste mobil på jobb og han er murer Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Fantastisk videoklipp. Lo ganske godt. FLERE SÅNNE TAKK! Mobilen i seg selv virker ganske grei. Den tåler sikkert mer enn min Galaxy S uten tvil Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Heftig! Sjukaste videoen. Lenke til kommentar
joffeloff Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Motorola Defy, en ganske så støtsikker tlf, har selv testen den i en uke.. den har en 3.7" skjerm og samme innmaten som den første droiden og den kjører android. og broren min bruker den til sin faste mobil på jobb og han er murer ^ Vil bare si at Defy har bedre innmat enn den første Droid-en.. Prosessoren er av nyere type og kjøres på 800MHz heller enn 550 som på Droid. Den klokkes lett til 1GHz i tillegg, som min har kjørt på i snart to uker nå.. Et annet lurt grep er å installere et annet menysystem i stedet for Blur. Jeg bruker Zeam-launcher men det er smak og behag. Meget fornøyd med Motorola Defy. Fullgod Android-telefon, med IP67 og 'Gorilla Glass'. Med 'MotoTorch' app har man lommelykt med egen 'tast' på homescreen også Ta den Samsung! Lenke til kommentar
mix0r Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Er det ikke påbudt med hjelm i Norge når man kjører snøscooter? Lenke til kommentar
gele Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Den tåler mye, men den er ikke veldig stabil Sitter og skriver tekstmeldinger; Og så låser den seg, etter ca 1 min resetter den av seg selv. Dette SKJER VELDIG OFTE! Ikke kjøp den dritten av en mobil! Kjøp heller noe annet! Motorola Defy er sikkert bedre (på noe), eneste ulempen med den er at den er litt treg og den mangler øæå Av erfaring så er dette(Samsung B2710 Xcover) ikke en bra jobbtelefon da den ikke er stabil nok. Har også en LCD skjerm fra samsung, er noe dritt med den og.. (men det gidder jeg ikke skrive her ) Hilsen en bruker som aldri skal ha samsung igjen! Lenke til kommentar
Melantha Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hva er musikken som er brukt første første gangen den blir kjørt over av tråkkemaskinen?? Lenke til kommentar
Rolfemann Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Sangen heter Fuego Camina Conmigo og er laget av Daniel Bautista. http://www.myspace.com/dnbautista/music/songs/fuego-camina-conmigo-5664431 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg