Meriton Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Hei, jeg har tenkt å kjøpe denne pcen: http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/PRESCQ56117EO/compaq-presario-cq56-117eo-15-6-barbar-pc Bærbar pc. Krav: RAM(MB): 3 000( ikke noe nøye om det er DDR2 eller DDR3. ) Lagringsplass: 250gb - 350 gb.( over er lov men unødvendig ) Skjermstr.(tommer):15.0 - 16.0 Operativsystem : Windows 7 Home Premium Operativsystem (bit): 64 bit. Integrert webkamera: Ja. CPU Cache: 1 MB L2 - oppover. Pris: 4000 kroner maksimum. Jeg kommer sannsynligvis til å bruke den for, Internett surfing, litt skole arbeid, og Football manager. Ikke noe Cod, Wow eller den slags spill. Kanskje se litt filmer. Tilbake til pcen, jeg har veldig lyst til å kjøpe pcen, men lurer på om der er det rette valget... Har dere noen forslag til pcer? PS! Kravene ovenfor er bare sånn ca. Endret 25. januar 2011 av Meriton Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 1. Nei. 2. Nei. 3. DDR3 er raskest, men du vil ikke merke noen forskjell. Bedre med 3gb ddr2 enn 2gb ddr3. Lenke til kommentar
Meriton Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Okei, tusen takk. Tror jeg kjøper denne jeg. Med mindre det kommer bedre forslag.... Endret 24. januar 2011 av Meriton Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) "Maks 4000 kr og det hadde vært fint med HDMI" Hva med en Xbox? Nyere versjoner har HDMI, koster langt under 4000 kr, og fyller ellers alle krav du har spesifisert. edit: Bortsett fra at det ikke er en PC. beklager at jeg er så sarkastisk, men du har åpenbart ikke lest malen det linkes til over førstepost. Endret 24. januar 2011 av srbz Lenke til kommentar
Meriton Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Er det så galt å spørre da?? Det var det jeg lurte på, fordi det ikke stod noe om det på siden. Så unnskyld meg for at jeg ikke viste det. Endret 24. januar 2011 av Meriton Lenke til kommentar
Meriton Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) "Maks 4000 kr og det hadde vært fint med HDMI" Hva med en Xbox? Nyere versjoner har HDMI, koster langt under 4000 kr, og fyller ellers alle krav du har spesifisert. edit: Bortsett fra at det ikke er en PC. beklager at jeg er så sarkastisk, men du har åpenbart ikke lest malen det linkes til over førstepost. Jeg sa ikke at jeg skulle ha HDMI, jeg spurte om pcen hadde det. Endret 24. januar 2011 av Meriton Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Du tar tydeligvis ikke poenget mitt. "Jeg skal ha en bil, og den skal koste maks 150.000" - du ekskluderer ikke akkurat veldig mange alternativer med et slikt utsagn. Skal du kjører varer for en bedrift? Hvor mange dører trenger du? Har du kone og åtte barn du skal kjøre rundt på? Ønsker du lavt drivstofforbruk? Skal jeg som bilselger gjette meg frem til svarene? Som bilselger kan jeg selvsagt uten problem spørre om dette, men på et forum der man ikke nødvendigvis er online samtidig går det så vanvittig mye mer effektivt om du sier noe om dette i førstepost. Skal du spille Black Ops så klarer du deg ikke med integrert Intelgrafikk. Skal du skrive Word-dokumenter så trenger du ikke 6GB RAM og firekjerneprosessor. Behov er alfa og omega, og du sier ikke et kvekk om dette. Og igjen, jeg beklager at jeg er tverr, men spør du først om hjelp så må du nesten oppgi noe mer enn prisklasse. Les malen. Jeg sa ikke at jeg skulle ha HDMI, jeg spurte om pcen hadde det. Det er nettopp det jeg sier. "En PC til maks 4000 kr" er bare en PC til maks 4000 kr. Finn en PC som ikke koster mer enn 4000 kr, og du er i boks. HDMI er, såvidt jeg forstår, et pluss men ikke et krav. Spørsmålene dine er helt legitime, men du hjelper ikke oss å hjelpe deg. Lefdal alene har 5 andre alternativer som passer beskrivelsen "maks 4000 og HDMI er pluss". Endret 24. januar 2011 av srbz Lenke til kommentar
Meriton Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Tor jeg skjønner hva du mener nå... Skal prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå