MSc Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Har et program i oppstartsmappa på en win7 64bit norsk. Dette programmet blir "rammet" av brukerkontokontroll vinduet. Hvordan kan jeg unngå å få opp dette vinduet uten å skru av varsling for alle program? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Brukere har desverre ikke så god kontroll. Se for eksempel Lenke til kommentar
toreae Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Sliter med det samme, er det virkelig ingen løsning? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Høyreklikk på programmet i oppstarts mappa -> velg avansert -> kryss av på "Kjør som administrator" -> trykk OK -> Trykk bruk -> trykk -> ok Endret 7. september 2011 av Mr. Hormonella Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Hvis du har lastet det ned fra nettet, kan du velge properties, og trykke på Unblock. Men det er ikke noen hvitelistingsfunksjonalitet (ettersom dette bare ville åpnet for at malware kunne hvitelistet seg selv) Derfor skal ikke programmer be om eleverte rettigheter med mindre de trenger det, og det er typisk administrative verktøy. Endret 7. september 2011 av GeirGrusom Lenke til kommentar
toreae Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Eh, nei. Det mangler kanskje egenskaper mellom her: oppstarts mappa -> velg avansert -> Hvis ikke, har ikke jeg forstått deg riktig. Bruker forøvrig Classic Shell om det skulle ha betydning. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 I all essens er dette en programmeringsfeil eller flere i programmet. Sjekk om det finnes nyere versjoner. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det er dette programmet jeg 'sliter' med. GsmartControll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå