Læremester Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Skulle hatt litt hjelp til rustsveis på en kassebil. Bilen står i Trondheim. Noen som vet om noen som kan gjøre en slik jobb? Det er anslagsvis 20 timers arbeide. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Alle polakkene og litauerene i Trondheim. Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Javel Kjenner du noen av dem? Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Det viste seg å være et blindspor Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 20 timer??!? Da ville jeg heller kjørt den på skroten. Du kan jo alltids sette inn en liten notis i avisa. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Ikke gi opp.. du trenger å lete i de riktige miljøer. Det er en som sveiser en av mine biler for 160kr / timen. Men dette er ikke i trondheim.. Jeg vil foreslå at du heller blir medlem i et bilforum. Ikke nødvendigvis bilforumet net, men kanskje et av de andre.. Vet ikke hva slags kassebil du har. Det er nok lettere å finne rustsveisere på entusiastforum enn på et slikt forum som dette. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Du finner nok neppe mange verksteder som gjør slikt iallefall. Siden de må stå for arbeidet, og reklamasjoner osv. Og det sier seg selv at det er sjelden holdbart i mange tilfeller. Gir de deg en pris så er den så høy (med vilje) at de på den måten avviser deg. Men det finnes sikkert noen bilintereserte osv som gjør dette for deg. Men da er det som sagt de rette miljøene du må lete. Alternativt lære seg å sveise. 1 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Skulle hatt litt hjelp til rustsveis på en kassebil. Bilen står i Trondheim. Noen som vet om noen som kan gjøre en slik jobb? Det er anslagsvis 20 timers arbeide. 20t er endel, hvilke skader er det og hva slags bil? Bilder? Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Det er dessverre i bærende konstruksjon, mest rundt høyre bakhjul. Bilen er en Nissan Serena, og har godt bare 102.000 km. Det er derfor litt kviende å akseptere med at den er moden for fyllinga Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Er dette etter en eu-kontroll? Hvis så må vel dette gjøres av et godkjent verksted om jeg ikke tar feil? Tja, 102K er vel ikke allverdens, men siden den har alvorlige rustskader, så hjelper vel det lite uansett. Er virkelig bilen i så god stand ellers at det er verdt det? Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Skal EU-kontrolleres nå i februar, så dette er før EU. Bilen er virkelig pen, både ute og inne. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Trondheim er stor nok til at du finner en som vil gjøre det for deg. Det kan være en student eller en polakk. Kunnskapen finner du nok hos polakkene, og de er nok billigst også. Bli medlem av et bilforum, der er det sikkert mange som kan hjelpe. Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Det håper jeg også. Kjenner en del av de polakker (studenter) som er her og jobber på sommerstid, men ingen av de er her nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå