HamiltonII Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Er det å pushe grensene hvis jeg stapper 3 hardisker inn i 3.5" brønnen? Tenker på varme..... Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Tja... Hva bruker du pc'en til? Men burde ikke være no problem Lenke til kommentar
Calm Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Vet ikke hva slags kabinett du bruker, men jeg har tre disker i en 3,5"-brønn, og har ikke hatt noen problemer med det! I mitt kabinett er det jo en vifteplass foran den ene brønnen... tenkte det samme som deg ang. varme og sånn, så jeg har satt inn en 80mm! Føler meg liksom litt tryggere da Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Bruker den til spilling,surfing etc.... Har to gamle 5400rpm disker på IDE 2,de er mest tenkt som backup så de kommer ikke til å være mye i bruk,dvs den ene kan bli brukt til tider som en fserv... Har en 60Gb 7200 på s-ata kontrollen som OS disk etc. Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Vet ikke hva slags kabinett du bruker, men jeg har tre disker i en 3,5"-brønn, og har ikke hatt noen problemer med det! I mitt kabinett er det jo en vifteplass foran den ene brønnen... tenkte det samme som deg ang. varme og sånn, så jeg har satt inn en 80mm! Får meg til å føle litt tryggere Jeg har desverre ikke noe vifte plass der,er et q-tec midi tower,ikke det beste "bygge" kabinettet nei.... Lenke til kommentar
Calm Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Selv om det ikke er en absolutt nødvendighet så er det sikkert smart å sørge for at du har god gjennomstrømning av luft i kabinettet med ekstra vifter i front og bak! Ett "varmeelement" til vil bidra til at temperaturen i kabinettet ditt blir høyere, men vil som sagt neppe føre til noen problemer... levetiden på diskene vil jo antageligvis forbedres om kjølingen er god! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 hvor bra det går er jo også avhengig av hva slags hardisker du har med hensyn til merke. noen hardisker produserer som kjent mer varme enn andre...og varme er fy-fy for hardisken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå