Gå til innhold

Passer disse? blir kjølingen bedre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tatt fra en test : "I managed to squeeze an extra 5 MHz out of the chips to get up to 374 MHz. This isn't a huge increase, so if you are wanting to buy these for performance alone, you'll probably be dissapointed."

 

Bedømm ut i fra dette selv...

 

btw, de passer på kortet ditt.

Lenke til kommentar
Tatt fra en test : "I managed to squeeze an extra 5 MHz out of the chips to get up to 374 MHz. This isn't a huge increase, so if you are wanting to buy these for performance alone, you'll probably be dissapointed."

 

Bedømm ut i fra dette selv...

 

btw, de passer på kortet ditt.

 

Har du link til testen?

 

Det jeg frykter er at det bare ble kjørt passiv kjøling på denne testen, kjøleribber i seg selv inne i et varmt kabinett hjelper lite, men derimot hvis man retter en vifte mot di tipper jeg ytelsen blir mye bedre...

Lenke til kommentar
Tatt fra en test : "I managed to squeeze an extra 5 MHz out of the chips to get up to 374 MHz. This isn't a huge increase, so if you are wanting to buy these for performance alone, you'll probably be dissapointed."

 

Bedømm ut i fra dette selv...

 

btw, de passer på kortet ditt.

 

Har du link til testen?

 

Det jeg frykter er at det bare ble kjørt passiv kjøling på denne testen, kjøleribber i seg selv inne i et varmt kabinett hjelper lite, men derimot hvis man retter en vifte mot di tipper jeg ytelsen blir mye bedre...

 

Her er den testen.

 

Slet litt med å finne den igjen. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...