alex100 Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg har et Sapphire Radeon 9700 np med vannkjøling av GPU'en. jeg vil kjøle minnebrikkene også. derfor lurte jeg på om disse her passer til kortet mitt? http://www.netconnection.no/lucys/produkte...r/ramsinks.html hvor mye mer tror dere at jeg får klokket mer med de der? takker for alle svar... Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Tatt fra en test : "I managed to squeeze an extra 5 MHz out of the chips to get up to 374 MHz. This isn't a huge increase, so if you are wanting to buy these for performance alone, you'll probably be dissapointed." Bedømm ut i fra dette selv... btw, de passer på kortet ditt. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 da dropper vi dem... men er det noe annet jeg kan bruke? jeg har ikke nok kompetanse til å lage kjøleblokkene selv. noen forslag? Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 da dropper vi dem... men er det noe annet jeg kan bruke? jeg har ikke nok kompetanse til å lage kjøleblokkene selv. noen forslag? "Visst ej kjøm inn på mask neste år alex, så kan ej lage nokken til dej. " Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 da dropper vi dem... men er det noe annet jeg kan bruke? jeg har ikke nok kompetanse til å lage kjøleblokkene selv. noen forslag? "Visst ej kjøm inn på mask neste år alex, så kan ej lage nokken til dej. " hehe. ok Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 da dropper vi dem... men er det noe annet jeg kan bruke? jeg har ikke nok kompetanse til å lage kjøleblokkene selv. noen forslag? Danger den Maze 4 gpu blokk. Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 gpu blokk? var det ikke minne kjøling han skulle ha da? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 gpu blokk? var det ikke minne kjøling han skulle ha da? jo... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 gpu blokk? var det ikke minne kjøling han skulle ha da? jo... sorry,misforstod litt der :o :o :oops: Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 fins det butikker som selger ferdilagde kjøleblokker til minnebrikkene på mitt kort? som også passer til mitt WaterChill sett? Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Tatt fra en test : "I managed to squeeze an extra 5 MHz out of the chips to get up to 374 MHz. This isn't a huge increase, so if you are wanting to buy these for performance alone, you'll probably be dissapointed." Bedømm ut i fra dette selv... btw, de passer på kortet ditt. Har du link til testen? Det jeg frykter er at det bare ble kjørt passiv kjøling på denne testen, kjøleribber i seg selv inne i et varmt kabinett hjelper lite, men derimot hvis man retter en vifte mot di tipper jeg ytelsen blir mye bedre... Lenke til kommentar
huf Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Tatt fra en test : "I managed to squeeze an extra 5 MHz out of the chips to get up to 374 MHz. This isn't a huge increase, so if you are wanting to buy these for performance alone, you'll probably be dissapointed." Bedømm ut i fra dette selv... btw, de passer på kortet ditt. Har du link til testen? Det jeg frykter er at det bare ble kjørt passiv kjøling på denne testen, kjøleribber i seg selv inne i et varmt kabinett hjelper lite, men derimot hvis man retter en vifte mot di tipper jeg ytelsen blir mye bedre... Her er den testen. Slet litt med å finne den igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå