AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hei, folkens. Da var min tid også kommet. Har lest side opp og side ned om andre som har vært i lignende situasjoner, men nå er det altså min tur. Trenger trøst. I flere mnd. har jeg pratet med denne jenta, og vi ble enige om å møtes (hun bor ca. 15 mil fra meg). Jeg har bil og lappen så ikke noe problem. Ble kanskje litt pinlig stillhet under møtet, så vi skrudde på en film. Vi var begge nervøse, men jeg tror jeg var mest. Etter det dro vi til ei venninne av hun, og jeg møtte noen av dem. Jeg gav inntrykk av at jeg var interessert og samme gjorde hun ved å sende melding neste dag ved å skrive at neste gang vi møtes så skulle hun kysse meg. (vi avtaltes å møtes neste helg). Dagen etter jeg hadde vært på besøk, skulle de på fest hjemme hos hun jeg liker. Så fikk jeg en melding av venninna hennes der ho skreiv at hun jeg likte hadde klint med en fyr hele kvelden. Neste dag sa hun at det bare var en spøk. Så fortalte hun som jeg liker at det ikke var en spøk, derimot veldig sant. Hun hadde veldig dårlig samvittighet, og spurte plutselig om vi fortsatt kunne være venner. Jeg fikk sjokk. EN kveld med klinings med en annen fyr, og jeg er plutselig uinteressant? Hun sa at hun trodde hun likte han, og at de hadde vært gode venner lenge. Hun likte meg visst godt, men mer som enn venn, sa hun. Jeg skjønner ikke hvordan dette PLUTSELIG kunne endre seg da vi avtalte å møtes neste helg, og begge gav inntrykk av at vi ville noe mer, men BANG så er alt over. Men hun ville ikke miste kontakten med meg, og ville veldig gjerne fortsatt være venner. Jeg vil heller ikke miste kontakten, men hun var så spesiell, liksom that special someone. Aldri likt noen så godt som henne. Til info så blir hun 16 i mars og jeg er 19 (blir 20 i november) så kanskje litt aldersforskjell, men hun virka voksen for alderen. Men det ho gjorde synes jeg ikke var spesielt voksent, mer fjortisaktig. Trenger trøst. -Kjærlighetssørgende 19-åring Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Glemte å si hvordan vi begynte å prate. Hun la meg til på msn, via en annen som jeg kjenner fra før. Så begynte hun å snakke med meg, og i løpet av noen mnd så avtalte vi å møtes. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Get over it, hadde hun vært keen (på deg) og moden så hadde hun ikke klint med en annen fyr 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Get over it, hadde hun vært keen (på deg) og moden så hadde hun ikke klint med en annen fyr Sant, men faen å vondt det gjør Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Ikke værd tiden, det gjør voldsomt vondt, men men. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Vi så den filmen ikke sant, og etter det så dro vi til en venninne av hun. Litt senere kom også flere, så vi fikk nesten ikke prat. De drev for det meste og skravla jenteprat i begynnelsen, så jeg følte det var umulig for meg å delta noe særlig. I tillegg var jeg trøtt etter en dårlig natts søvn, kjørt 15 mil og ja.. veldig nervøs. Men helt på slutten så spurte jeg om jeg kunne komme neste helg, og de hadde hun veldig lyst til. Dagen etter fikk jeg melding av henne der hun skreiv at hun ville manne seg opp til å kysse meg neste gang vi skulle møtes, beklaget seg for å være pysete og at hun var glad i meg og sånn. Så var det jo det at hun klinte med denne fyren som hun kanskje TRODDE hun likte. Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive her en gang, for jeg skjønner ingenting. Måtte bare få det ut Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Blås ut og gå videre! Innen mandag skal målet ditt være å gi faen i hu, vil hu ha deg kommer hu på knærne etter deg, og der kan hu bli ei stund (if you get where I'm going ) Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hun burde være grei å komme over, og du kan helt klart slå fra deg tanken om at hun var så moden for alderen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Blås ut og gå videre! Innen mandag skal målet ditt være å gi faen i hu, vil hu ha deg kommer hu på knærne etter deg, og der kan hu bli ei stund (if you get where I'm going ) Hun burde være grei å komme over, og du kan helt klart slå fra deg tanken om at hun var så moden for alderen. Jeg vil ikke miste hun som venn, og hun ville heller ikke miste meg, men innser jo at dette går jo ikke.. Jeg klarer bare ikke helt akseptere "nederlaget" etter alt vi har pratet om. Men en detalj jeg har utelatt er at hun fikk veldig problemer med foreldrene pga den festen. Noen hadde ranet barskapet til faren så nå må hun bygge opp tilliten til foreldrene. Dermed fikk hun ikke lov til å være alene hjemme til helgen. Det ble mye for henne på en gang, så kanskje hun tenkte det var best å være venn for det, men som dere også vil lure på; så gir jo ikke det noen mening! Må kommer over henne.. Trodde liksom endelig jeg hadde en sjanse på en jente. Har aldri noen sinne kommet så langt med en jente. Folk sier jeg ser bra ut, kjekk/søt. Men sliter veldig med selvtilliten.. Hvertfall etter dette. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Kom deg videre, hu er ikke noe å samle på . Kjenner til det, vært i akkurat samme situasjon selv. Vært sammen med ei litt umoden ei i litt over en måned, grisefin dame og så ut til å ha en god personlighet men virket litt usikker og "mindre keen" enn det jeg var hele tiden. Så hadde vi sex og alt virket perfekt. 2 dager etterpå gjorde hu det slutt og fant seg ny type samme kvelden. Det gjør vondt, men det går over, man må bare innse at det ikke var noe å samle på og at nye jenter får man ordnet seg senere. Du kom jo ikke langt når du ikke engang fikk kysset henne engang. Neste gang du treffer noen, gi et lite kyss samme kvelden når dere er alene hvis hu virker interessert. Ikke noe voldsomme klinegreier med tunge og alt, bare et lite et på munnen før dere går til hvert sitt. Så kan dere bygge opp spenningen til neste gang på SMS og så fortsetter dere da . Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 2 dager etterpå gjorde hu det slutt og fant seg ny type samme kvelden. Det gjør vondt, men det går over, man må bare innse at det ikke var noe å samle på og at nye jenter får man ordnet seg senere. Ouch! DEN må være kjip! Er mange drittmennesker rundt i landet! Fy faen, det der provoserte.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Kom deg videre, hu er ikke noe å samle på . Kjenner til det, vært i akkurat samme situasjon selv. Vært sammen med ei litt umoden ei i litt over en måned, grisefin dame og så ut til å ha en god personlighet men virket litt usikker og "mindre keen" enn det jeg var hele tiden. Så hadde vi sex og alt virket perfekt. 2 dager etterpå gjorde hu det slutt og fant seg ny type samme kvelden. Det gjør vondt, men det går over, man må bare innse at det ikke var noe å samle på og at nye jenter får man ordnet seg senere. Du kom jo ikke langt når du ikke engang fikk kysset henne engang. Neste gang du treffer noen, gi et lite kyss samme kvelden når dere er alene hvis hu virker interessert. Ikke noe voldsomme klinegreier med tunge og alt, bare et lite et på munnen før dere går til hvert sitt. Så kan dere bygge opp spenningen til neste gang på SMS og så fortsetter dere da . Takk for svar Ja, den der var kjip, mildt sagt. Grunnen til at jeg har så vanskelig med å komme over dette er dårlig selvtillit pluss det at jeg ikke har lett for å få dame. Aldri hatt kjæreste. Eneste jeg har gjort er å kline med jenter på fester. Jada.. den rette kommer bla bla, men føler jeg begynner å bli litt desperat her.. Skal snart i militæret (sjøforsvaret), så får håpe det er noen jenter der Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Kom deg videre, hu er ikke noe å samle på . Kjenner til det, vært i akkurat samme situasjon selv. Vært sammen med ei litt umoden ei i litt over en måned, grisefin dame og så ut til å ha en god personlighet men virket litt usikker og "mindre keen" enn det jeg var hele tiden. Så hadde vi sex og alt virket perfekt. 2 dager etterpå gjorde hu det slutt og fant seg ny type samme kvelden. Det gjør vondt, men det går over, man må bare innse at det ikke var noe å samle på og at nye jenter får man ordnet seg senere. Du kom jo ikke langt når du ikke engang fikk kysset henne engang. Neste gang du treffer noen, gi et lite kyss samme kvelden når dere er alene hvis hu virker interessert. Ikke noe voldsomme klinegreier med tunge og alt, bare et lite et på munnen før dere går til hvert sitt. Så kan dere bygge opp spenningen til neste gang på SMS og så fortsetter dere da . Takk for svar Ja, den der var kjip, mildt sagt. Grunnen til at jeg har så vanskelig med å komme over dette er dårlig selvtillit pluss det at jeg ikke har lett for å få dame. Aldri hatt kjæreste. Eneste jeg har gjort er å kline med jenter på fester. Jada.. den rette kommer bla bla, men føler jeg begynner å bli litt desperat her.. Skal snart i militæret (sjøforsvaret), så får håpe det er noen jenter der Meg igjen som du quotet. Det var også min første dame, så kjenner til akkurat det du sier . Det gjør det mye værre, for jeg aner ikke når jeg treffer neste. MEN, du står igjen med erfaring. Jeg har også ment at jeg har dårlig selvtillit og det går ikke over før du faktisk bestemmer at det ikke er noe galt med selvtilliten eller deg selv. Ikke vær desperat når du skal finne dame btw, det er ikke noe sjekketriks akkurat . Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hei trådstarter! Din situasjon ligner veldig mye på en situasjon jeg opplevde for et halvt år siden. Akkurat som deg, begyte jeg å snakke med jenta over msn, og senere skype og telefon. Kjemien virket bra, og jeg tok initiativet til å møtes. Jeg merket at hun var ekstremt nervøs, tiltross for modenhet og tidligere erfaring med forhold. Vi møttes et par ganger ved en senere anledning, og jeg fikk alltid inntrykket av at hun ønsket å bli bedre kjent med meg, og at hun ville tilbringe tid med meg. Dagen etter at hun hadde vært hos meg, opplevde jeg at følelsene hennes endret seg totalt. Hun sluttet å ta telefonen, svare meg på meldinger, og et par dager siden fortalte hun at hun bare ville være venn med meg. Å høre det tok meg på sengen, ettersom jeg virkelig hadde følt at vi begge hadde god kjemi, og at begge var interessert i å tilbringe mer tid sammen. Etter et par dager hadde hun funnet seg en ny gutt som hun visstnok hadde sterke følelser for. Dette var veldig overraskende for meg, og jeg hadde aldri regnet med at hun skulle endre følelsene sine, og "forlate" meg så fort etter at vi i flere måneder hadde snakket mye og lenge sammen. I det øyeblikket hun sa at hun hadde funnet en ny gutt, gikk livet i dass. Hun var også for meg drømmedama, og det jeg kaller konemateriale. Ikke ei som du er med for å ha det moro, men ei du kan se for deg et ordentlig forhold med. I dag er jeg derimot ekstremt glad for at hun "forlot" meg, da hun i ettertid ikke viste seg å være jenta hun utgav seg for å være. Tiden leger alle sår, og uansett hvor fantastisk og herlig denne jenta var, er det flere fisker i havet som er like god, og bedre enn henne. Et kjent sitat er " din neste kjærlighet er bedre enn din forrige", og jeg legger troen i at dette stemmer. Akkurat som deg hadde jeg forventet en bedre oppførsel av henne ettersom hun var veldig moden for alderen, men jeg ble ordentlig skuffet da hun viste seg å være som alle andre fjortisjenter. Slik som med deg, ønsket hun at vi skulle være venner og snakke mye sammen. Det var et tilbud jeg blankt avslod, da jeg ikke følte jeg kunne gå fra å være mer enn bare venner, til å bli bestevenner, på en brøkdel av et sekund. Trøst deg med at det er fler jenter der ute, og bruk tiden på å gjøre ting du liker. Trene, dyrke en hobby, vær sosial, og ikke minst: Dra ut og møt nye jenter. Om ikke lenge vil du se tilbake på denne jenta og takke deg selv for at det ikke ble noe mer alvorlig, uansett hvor vondt det føles nå. Føler med deg trådstarter! Lenke til kommentar
War Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 En ting er snikkers og twist, eneste som hjelper er å finne en annen, dvs siste avsnitt i posten over. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Takk for svar folkens, means a lot FredrikV. : Da slettet du vel henne fra facebook, msn og alt da eller? Jeg klarer bare ikke slette henne.. enda. Før jeg har fått svar på mye av det jeg lurer på. Ska prøve å ikke gjenta meg selv her, men hun sa at hun trodde hun likte meg, men ville møte meg for å se om det var noe, men følte ingenting. Jeg klarer bare ikke tro på det, fordi hun har tidligere sagt at hun liker meg jævlig godt. Jeg tror og håper at hun faktisk var interessert i meg, men fjortisen i henne slo kanskje til (selv om hun straks er 16). Jeg bor trossalt over 15 mil unna, og han hun klinte med han hun likt før tydeligvis, og hun sa da til en venninne at det ikke var vits å satse på meg. Men det jeg reagerer på (blant annet) er hvor lett ho faktisk bare ditcha meg. Vil spørre hun om dette, for jeg er bare så knust! Var hun som begynte å ta kontakt med meg i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Takk for svar folkens, means a lot FredrikV. : Da slettet du vel henne fra facebook, msn og alt da eller? Jeg klarer bare ikke slette henne.. enda. Før jeg har fått svar på mye av det jeg lurer på. Ska prøve å ikke gjenta meg selv her, men hun sa at hun trodde hun likte meg, men ville møte meg for å se om det var noe, men følte ingenting. Jeg klarer bare ikke tro på det, fordi hun har tidligere sagt at hun liker meg jævlig godt. Jeg tror og håper at hun faktisk var interessert i meg, men fjortisen i henne slo kanskje til (selv om hun straks er 16). Jeg bor trossalt over 15 mil unna, og han hun klinte med han hun likt før tydeligvis, og hun sa da til en venninne at det ikke var vits å satse på meg. Men det jeg reagerer på (blant annet) er hvor lett ho faktisk bare ditcha meg. Vil spørre hun om dette, for jeg er bare så knust! Var hun som begynte å ta kontakt med meg i utgangspunktet. Jeg slettet henne faktisk ikke på verken facebook, msn eller lignende sider. Normalt ville jeg ha gjort det, men jeg følte ingen grunn til å fjerne henne i tillfelle jeg senere kunne komme tilbake til et vennestadiet med denne jenta. I tillegg brydde jeg meg ikke stort heller om henne heller etter "bruddet"; og var faktisk aldri inne på hennes facebook profil. I dag snakker jeg litt med henne, men veldig sjeldent. Det er irriterende, og ofte forbausende hvordan noen kan endre følelser over natten. Det at du ikke har fått svar på hvorfor hun gjorde dette, og hva som var grunnen, gjør at det vil være vanskeligere for deg å komme over henne. Jeg kom overraskende lett over jenta mi, og det var nok fordi jeg følte hu hadde kommet med en forklaring, og en grunn som virkelig var ekte. Tro meg, jeg var fortsatt pisssur, men jeg slapp i det minste å gå rundt og lure på om det var noe ved meg, eller henne. Ikke minst, hva er det jeg eventuelt gjorde galt, og som jeg kan forbedre til neste gang jeg møter en jente. Om du føler at det ville hjulpet og fått en forklaring, ville jeg tatt kontakt med denne jenta og spørt ut hva som var grunnen til at hun plutselig ikke ønsket å ha noe mer med deg å gjøre. Uansett om hun kommer med en god forklaring, en god grunn, eller ikke har noen grunn, vil det nok allikevell hjelpe deg med å legge damen fortere bak deg Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Da har du trukket den smertelige erfaringen som over tid hjelper deg til å gå fra å være en gutt til å bli en MANN. Så fra en mann til en annen; vi har alle vært i lignende situasjon Det er flere fisker i havet. Jenter på 16 kan du fiske opp om noen år, når de har blitt voksne (ikke alle jenter som blir voksne, bare så det er sagt) Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Er ikke noe vits å overanalysere det her, hun likte sikkert oppmerksomheten hun fikk av deg uten at hun så på deg som kjærestemateriale. Ikke gjør deg til den store tøffelen her og behold hun som venn, ta heller med deg erfaringen videre. Hvem trenger 15 år gamle venner når man er nærmere 20 år selv uansett. Har vært gjennom samma greia selv, og det blir faktisk bedre etterhvert. Jo mer erfaring, jo tryggere og mer selvsikker blir du og etterhvert så er det plutselig ikke så jævli vansklig å finne seg jenter alikevel. Var usikker og dårlig med jenter tidligere i tenårene selv, men jeg gjorde noe av det samme som deg, møtte ei jente som tok mye insiativ, vi hadde filmkvelder m/roting og hadde vel sex en 4-5 ganger over 1 måneds tid før hun plutselig sluttet å svare meg på meldinger eller noe som helst. Siste jeg hørte fra henne var "vi snakkes ikveld da pus" før jeg dro fra henne. Jeg hadde jo selvfølgelig falt pladask for denne jenta iom at det var den første jenta jeg hadde kommet så langt med, men nå i ettertid så jeg at hun egentlig ikke var så veldig bra alikevel. Men jeg tok med meg erfaringen videre og ting løsnet sakte men sikkert og nå noen år seinere er selvtilliten utrolig bra og jentene liker meg. Som ei venninne sa til meg for noen uker siden. "Du gikk fra å være en vanlig gutt du, til å være den man prøver å få med seg hjem på byen". Jeg ser jo fortsatt helt lik ut, kanskje stilen er litt bedre, men er stort sett bare selvtilliten som har blitt mye bedre, og det påvirker jo hvordan jeg oppfører meg blandt andre.. Er forøvrig året eldre enn deg. Og får å gjøre en ting klart, at man liker noen er ikke noe man tror.. det er noe man vet. Og utifra erfaringer merker man ganske fort om det er en person man ser for seg som venn eller kjæreste. Ting kan selvfølgelig forandre seg, men det hører vel til sjeldenhetene. Endret 28. januar 2011 av Tmz Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg slettet henne faktisk ikke på verken facebook, msn eller lignende sider. Normalt ville jeg ha gjort det, men jeg følte ingen grunn til å fjerne henne i tillfelle jeg senere kunne komme tilbake til et vennestadiet med denne jenta. I tillegg brydde jeg meg ikke stort heller om henne heller etter "bruddet"; og var faktisk aldri inne på hennes facebook profil. I dag snakker jeg litt med henne, men veldig sjeldent. Det er irriterende, og ofte forbausende hvordan noen kan endre følelser over natten. Det at du ikke har fått svar på hvorfor hun gjorde dette, og hva som var grunnen, gjør at det vil være vanskeligere for deg å komme over henne. Jeg kom overraskende lett over jenta mi, og det var nok fordi jeg følte hu hadde kommet med en forklaring, og en grunn som virkelig var ekte. Tro meg, jeg var fortsatt pisssur, men jeg slapp i det minste å gå rundt og lure på om det var noe ved meg, eller henne. Ikke minst, hva er det jeg eventuelt gjorde galt, og som jeg kan forbedre til neste gang jeg møter en jente. Om du føler at det ville hjulpet og fått en forklaring, ville jeg tatt kontakt med denne jenta og spørt ut hva som var grunnen til at hun plutselig ikke ønsket å ha noe mer med deg å gjøre. Uansett om hun kommer med en god forklaring, en god grunn, eller ikke har noen grunn, vil det nok allikevell hjelpe deg med å legge damen fortere bak deg Det du skriver er skremmende likt det jeg føler. Nesten så jeg snart begynner å tro jeg prater med meg selv her. Men fra spøk til alvor; jeg fikk snakket med henne på msn i går. Kan skrive noe av det hun skrev. "Jeg likte deg veldig godt, synes du er hyggelig og sånn men jeg tror ikke jeg liker deg som noe mer.. eller jeg trodde det, men nå er jeg ganske sikker på at jeg ikke gjør det. Jeg tror kanskje jeg var interessert i deg som noe mer, jeg vet ikke.. jeg er ikke den personen som blir lett forelska, men jeg likte deg godt det gjorde jeg" Jeg spurte om hun likte fyren hun klinte med fra før av eller etter festen. Svaret var etter festen. Men allikevel hvordan jeg kan ha gått fra å være noe mer til en venn på et blunk, virker liksom så lettvint. Hun vil nok forstå dette når hun er eldre. Sant som dere sier, jeg må bare komme over dette selv om det mildt sagt var et sjokk, et vondt sjokk. Sa til henne at jeg kan fortsatt være venn, men tviler på at vi klarer å få til en normal samtale. Kommer ikke til å slette henne, men ikke snakke så mye med henne heller. Hun som startet dette, da burde hvertfall hun ta inititiv til å prate og prøve å føre en så normal samtale som mulig. Hvis ikke kan hun ha det så godt. Takk for at dere forstår meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå