Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bli kjent med den nydelige jenta!

Anbefalte innlegg

Vel, denne jenta lyste det goth metal av på milevis avstand. Svart bukse med nagler på, mønstret svart topp og langt hår og masse sånne dragesmykker og whatnot. Og jeg er metalhead selv (mere utvendig på den tiden enn jeg er nå), så jeg innledet med å spørre hva slags band hun likte best, sånn for å konfirmere førsteinntrykket. Og det stemte på en prikk, vi matchet godt musikkmessig så da fløt praten liksom av seg selv. Ble fort 3-timers telefonsamtaler og slikt, vi dro på konserter sammen og slikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar alle! Er enig med deg, magiii, at det blir litt vanskelig å sjekke henne opp over kassen.. Da det som du sier gjerne er flere i køen, i tillegg til at hun på en måte er "tvunget" til å opptre hyggelig og smile etc, uansett hvem som kommer. Vanskelig å lese signaler i slike situasjoner, så helst hadde jeg sett at det skjedde på en annen måte.

Har et tips. Satt faktisk selv i kassa for noen år tilbake og ble "sjekket" litt opp. :tease:

Neste gang hun sitter i kassa og du skal betale henne, så betal henne med mynter. Når du gir henne myntene, så må du samtidig "kjæle" med hånden hennes. Når myntene ligger i hånda hennes så stryker du henne med alle fingrene opp langs håndflaten, hvis du skjønner. Prøv på deg selv og se om du forstår. :thumbup: Du får det til hvis du knytter neven din og prøver å åpne den i den andre hånda.

Like vanskelig å forklare dette hver gang.

Anyways.. kanskje hun gjør det tilbake når hun gir deg vekslepengene. Nå kom jeg til å tenke på at dagligvarebutikker har sånne kontantbokser nå..

Lenke til kommentar

Hvorfor kan du ikke bare si:

"Hei... jeg vil bare gjøre deg oppmerksom på at jeg synes du er veldig søt og at jeg kanskje en dag våger å be deg ut på en date hvis jeg tør"

Si at du allerede har liret av deg langt mer enn det du er vant til og fortell bare at du i første omgang gjerne vil bli bedre kjent med ho, hvis hun er interresert.

Så sant du ikke er en total fiasko, så er det værste som kan skje at du går derifra med ett pent men høffelig avslag.

Uansett så er det vel en smal sak og bli såpass kjent at dere kan gå en tur på date for å bli bedre kjent. Hva som skjer videre etter dette er jo mer usikkert, men man merker jo fort om kjemien stemmer allerede der.

Bare vær deg selv og ikke prøv å gjør deg til. Jo mer avslappet du er, jo tryggere vil sikkert hun føle seg. Hvis du står og klomser med ordene, så blir også hun satt ut, og da kan du bare gåpe på en ting. Nemmelig at dere ender opp med å le av hele seansen og blir bedre kjent på den måten.

Personlig har jeg lite erfaring med å sjekke damer, da det faktisk er jeg som har blitt sjekket opp hver gang...hehe. Merkelig nok...

Lenke til kommentar

- Prøv å småsnakk når du er innom (flørt litt)

- add på facebook

- når det ikke er noen andre kunder, kjøp en ost(bare et eksempel)og fest en post-it lapp på undersiden (over strekkoden) som det står "Kino?" eller lignende på.

en litt bedre verson av "liker du pølse? jeg har masse."

Lenke til kommentar

Altså hun har vel sett hvordan du ser på henne. Hvis hun i de hele tatt liker deg, går hun nok bare rundt og venter på at du tar kontakt (typisk kvinnfolk :p ). Så det du skal gjøre er å bare kjøpe en liten ting, og etter du har betalt spør du henne om hun vil møtes etter hun er ferdig på jobb. Trenger ikke gjøre det mer komplisert enn nødvendig ^^

Lenke til kommentar

Jepp, det var det jeg gjorde. Eller indirekte siden jeg spurte om telefonnummeret mens jeg betalte. Hun sa hun ble så overrasket over at jeg spurte at hun bare ga meg nummeret sitt uten å tenke seg om. Så får du tørre å følge opp med noen kjappe tekstmeldinger så hun ikke bare går rundt og lurer på om du ikke mente noe med det.

Men vi "øyeflørtet" i ganske mange dager før jeg tok initiativet, da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Mange gode tips her nå, og jeg kommer nok til å prøve en av disse! .. når jeg har mannet meg opp litt:p Traskelabb; den var slettes ikke dum! mulig jeg tester ut den:) Prøve å "øyeflørte" litt først, som Bytex er inne på, though;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...