^OteR^ Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg kjøpte en SE T610 igår og har noen problemer... Når jeg trykker på kamera knappen kommer det opp slik som det skal...men alt er helt grønt!!! jeg har ikke på nattmodus eller noen effekter!!! og når jeg tar ett bilde så forsvinner det og jeg finner det aldri igjen..! jeg trykker bilde knappen på og vips så er jeg tilbake på "hovedskjermen" burde ikke det Quickshare greiene komme opp nå du tar ett bilde??? det kommer ihverfall ikke hos meg! jeg finner ikke mms...selv om jeg har fått det ifra telenor det er masse ting some mangler...(tror jeg?) QuickShare finner jeg heller ikke det er j***a plagsomt! visst noen vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette tullet...så er jeg dypt takknemlig!!! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 du har lest bruksanvisningen? skal kjøpe meg en slik telefon selv om 23 dager (bursdag) så håper ikke jeg får no sånt stress med min Lenke til kommentar
^OteR^ Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 selfølgelig har jeg jo lest bruksanvisningen!!!! jeg kan den snart utenatt!!! Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Er nok noe galt med din T610 høres det ut som. Lever den inn igjen og klag! Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 ehhh, quickshare er bare et konsept, det er ikke noe du finner i menyene. Du burde nok kikke litt rundt på forumet rundt "problemene" dine først Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Lever den inn igjen og klag! QuickShare er det ikke meningen at man skal kunne finne. Jobber "i bakgrunnen" for å si det sånn. - - - Hvilken software-versjon har du? - - - MMS finner du i Hovedmeny -> Meldinger -> Bilde. - - - OFFTOPIC: Føler du at du hadde behov for T610? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå