margits Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Mig og min mand som er norsk søger en bryllupsfotograf i Danmark. Vi har fundet nogle fotografer der tilbyder fotografering ved bryllup. Kan i anbefale nogle af disse? Bryllupsfotograf Vores Store Dag Bryllupsfotograf Forevigt Bryllupsfotograf VSJ Bryllupsfotograf Special Edition Bryllupsfotograf Asmussen Foto Bryllupsfotograf og fotograf til bryllup Bryllupsfotograf one Special Day Fotograf Aarhus Tusind takk /Margit Endret 24. januar 2011 av margits Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 om disse er danske så kanskje du skulle spurt i et dansk forum? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) om disse er danske så kanskje du skulle spurt i et dansk forum? Behøver ikke og være dansk for å vurdere kapasiteten til en fotograf,og hvis man må det så er det noen Danskboende fotografer som bruker dette forumet Jeg synes "Special Edition" hadde et spennende konsept og mange fine bilde-komposisjoner,men til de andres forsvar så har jeg ikke sett på alle linkene. Dere burde Google de forskjellige fotografene for og se om de har noen negative brukererfaringer. Endret 24. januar 2011 av Nautica Lenke til kommentar
andersbk Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 om disse er danske så kanskje du skulle spurt i et dansk forum? Behøver ikke og være dansk for å vurdere kapasiteten til en fotograf,og hvis man må det så er det noen Danskboende fotografer som bruker dette forumet Jeg synes "Special Edition" hadde et spennende konsept og mange fine bilde-komposisjoner,men til de andres forsvar så har jeg ikke sett på alle linkene. Dere burde Google de forskjellige fotografene for og se om de har noen negative brukererfaringer. Jeg fotograferer bryllup og har erfaring med bryllupsfotografering i utlandet. Sjekk gjerne websiden min: http://anderskjondal.no/blog/2010/12/bryllupsfotograf-for-internasjonale-bryllup/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå