Gå til innhold

Bryllupsfotograf Søges

Anbefalte innlegg

Mig og min mand som er norsk søger en bryllupsfotograf i Danmark. Vi har fundet nogle fotografer der tilbyder fotografering ved bryllup. Kan i anbefale nogle af disse?

Bryllupsfotograf Vores Store Dag

Bryllupsfotograf Forevigt

Bryllupsfotograf VSJ

Bryllupsfotograf Special Edition

Bryllupsfotograf Asmussen Foto

Bryllupsfotograf og fotograf til bryllup

Bryllupsfotograf one Special Day

Fotograf Aarhus

Tusind takk

/Margit

Endret av margits
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om disse er danske så kanskje du skulle spurt i et dansk forum?

Behøver ikke og være dansk for å vurdere kapasiteten til en fotograf,og hvis man må det så er det noen Danskboende fotografer som bruker dette forumet :)

Jeg synes "Special Edition" hadde et spennende konsept og mange fine bilde-komposisjoner,men til de andres forsvar så har jeg ikke sett på alle linkene.

Dere burde Google de forskjellige fotografene for og se om de har noen negative brukererfaringer.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

om disse er danske så kanskje du skulle spurt i et dansk forum?

Behøver ikke og være dansk for å vurdere kapasiteten til en fotograf,og hvis man må det så er det noen Danskboende fotografer som bruker dette forumet :)

Jeg synes "Special Edition" hadde et spennende konsept og mange fine bilde-komposisjoner,men til de andres forsvar så har jeg ikke sett på alle linkene.

Dere burde Google de forskjellige fotografene for og se om de har noen negative brukererfaringer.

Jeg fotograferer bryllup og har erfaring med bryllupsfotografering i utlandet. Sjekk gjerne websiden min:

http://anderskjondal.no/blog/2010/12/bryllupsfotograf-for-internasjonale-bryllup/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...