Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Router blindsone

Anbefalte innlegg

Har hatt en fyr og koblet opp nettverk fra canal digital i dag, da måtte modemet og routern kobles opp i stua. imacen min er plasert en etasje opp og midt mellom routern og macen er pipa. derfor får jeg så dårlig signal at jeg ikke får koblet meg til.

Går det ann å få det trådløse nettverket rundt pipa på noen måte? finnes det en router jeg kan koble til den første routern trådløst? sånn at jeg igjen kan koble meg til den?

Eller finnes det andre løsninger?

alternativet fra canal digital er å legge opp nytt signalanlegg opp i andre etasje, det kan jo fort bli veldig dyrt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går det ann å få det trådløse nettverket rundt pipa på noen måte? finnes det en router jeg kan koble til den første routern trådløst? sånn at jeg igjen kan koble meg til den?

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=601558 :thumbup:

Er dette bare en signal forsterker eller kan jeg koble denne i en stikkkontakt i en annen etasje og bruke den som et mellompungt til routern som jeg kan koble meg mellom?

Endret av antex
Lenke til kommentar

Den er både signalforsterker og mellompunkt.

Keep your current wireless equipment and improve coverage to eliminate 'dead zones'

Compatible with wireless b/g/n routers, gateways and Internet Service Provider's devices

Freedom to roam anywhere in the house and access Internet without worrying about coverage

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...