faaeri Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Lang zoom og alle mulig funksjoner gjør dette kameraet spennende. Les mer Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Oi... Det så ut til å være veldig mye bra, på et veldig lite kamera! Vi beveger oss med store skritt av gangen føler jeg. Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg savner virkelig muligheten til å ta bilder eller filme med 60 eller mer bilder per sekund på mitt EOS 60D, i akseptabel oppløsning. 2MP er nok. Fristende kompaktkamera det her. Sony imponerer på alle fronter for tiden. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Enda flere megapiksler på enda mindre brikker? Jaja... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Et kamera som "har alt" uten en gang å ha PASM? Et kamera for gadgetfriker, altså - ikke fotointeresserte. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Kommer Sony med en Light modell også? Uten gps og kortere zoom hadde vært digg (og en entusiast modell med Av/Tv, større bildebrikke og blitz-sko , men nå drømmer jeg meg bort) Lenke til kommentar
Oslo4 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Enig med Trondster Hvorfor blåse opp dette kameraet som ser ut til å være akkurat like lite/mye som de fleste kameraer i denne klassen. "Sony slipper snart superkompakt Lang zoom og alle mulig funksjoner gjør dette kameraet spennende" Så leses det videre at dette på ingen måte har alle mulige funksjoner. Et absolutt "must" om det skal være gøy å fotografere, er jo prioriterte moduser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg