Kortsluttning Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hei Har lagt ved 2 bilder av device manager, og hardware. Denne dataen er koblet opp mot et tv system, men lyden fungerer ikke lenger, bare bilde. Har prøvd med høretelefoner med jack plugg rett i dataen også men fortsatt ingen lyd. Noen som vet hva som kan være feil? eller har et program jeg kan bruke. Virker som om det er for mange gule spørsmålstegn i device manager. Takker så mye for hjelp! Data instrument rom.bmp Device manager.bmp Device manager.bmp Lenke til kommentar
marbek Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Prøv å fjern driver for å så legge den inn pånytt : ) Eneste tipset jeg har så langt egenetlig! Lenke til kommentar
phlake Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Prøv å installer skjermkortdrivere på nytt. Kan være noe med hdmi-lyd. Lenke til kommentar
marbek Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Så ikke på bildene dine, men når jeg nå så på dem så ville jeg nok prøvd å legge inn ALLE drivere før jeg sa jeg hadde et problem, det kan løse seg bare ved å gjøre det serru : ) Lenke til kommentar
Kortsluttning Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Takk for raske svar! Men jeg er ikke så veldig god på data, de driverne som ligger der nå har innstallert seg selv sammen med windows xp. Om jeg mangler noen så må jeg ha tak i nytt på cd eller en link. Skal prøve å avinnstallere og innstallere igjen. Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Intel® Graphics Media Accelerator Driver for Windows* XP (exe) Lenke til kommentar
Kortsluttning Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Takker så mye! Da ble bilde straks litt bedre men lyden er fortsatt borte. Har lagt ved et bilde til av control panel - sound and.... audio device 1.bmp Lenke til kommentar
Kortsluttning Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Ingen? Ser det blandt annet ligger en sound driver ekstra på de andre dataene her, altså 6 istedenfor 5. Virker som om den er for hd lyd, men vi har egentlig ikke bruk for hd lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå