StigJakobsen Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Når jeg prøver å skrive inn en url adresse i 'adresse-vinduet' i explorer, og det ikke er en "gyldig" adresse, så kommer det frem noe ala www.overture.com og slikt tull. Skulle for eksempel på sida til nordkjosmessa, prøvde dermed logiskt www.nordkjosmessa.no, men da kommer det frem til http://www.overture.com/d/home/p/igetnet/?...rdkjosmessa.no/ Dette er veldig plagsomt, at denne siden loader istedet for en side med vanlig error beskjed som sier at denne siden ikke finnes eller noe slikt. Noen ganger kommer det frem noe søkemotor fra msn, andre ganger www.commonname.com. Hva i allverden har jeg installert? Bruker windows xp pro. Er det mulig å komme seg unna dette? Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Har du lagt inn Kazaa elle no? Tror du har fått via kazza e.l. Gå på start>kontrollpanel>legg til fjern programmer Commonname skal nok ligge der Tips: Fjern alle program du ikke har installert Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Ja, takk. Fant Commonname der, slettet det. Nå kommer det bare opp msn search :-P Må jeg slette messenger også for å få dette bort? Eller er det en mulighet å deaktivere dette? Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Ah, endelig fant jeg rette knappen å trykke på, etter å ha oversett den flere gang. Gikk inn på Tools -> Internet Options -> Advanced. Der var det en kategori som het 'Search from the Address bar' med mulighet for å trykke 'Do not search from the Address bar'. Akkurat det jeg var ute etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå