Ratleto Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Njah. Antakelig har det heller med å gjøre at de er underdimensjonert. At de bør ha f.eks. 2,5 amper, også er strømforsyninga på bare 2 amper. Da dør de nemlig av seg selv etter ett år eller to. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Etter litt nærmere "feilsøking" nå, tror jeg vet hva hovedproblemet er. Det er den trådløse enheten på min bærbare pc. Med kabel er jo alt fint såklart. Men jeg detter ofte helt, eller neste ut fra internett trådløst flere ganger om dagen. Så fort jeg resetter den trådløse enheten på pcn, kommer nettet tilbake i full hastighet (uten å ha gjort noe med routeren) Så, er det noe å gjøre med dette? kan jo kjøpe en ekstern trådløs enhet (via USB) men har ikke så lyst til å koste på noe hvis dette kan fikses på noe vis. Også er det litt dritt å alltid måtte ha en dings stikkende ut av pcn. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Finn ut hvilket nettverkskort du har i PC. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Det sitter ett integrert Atheros 9285 802.11b/g nettverkskort i denne pcn.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Her er driver for Vista. De funker trolig fint for Win7 også. http://www.atheros.cz/atheros-wireless-download.php?chipset=37&system=4 Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Litt dumt om jeg installerer for vista også skulle det ikke funke? Da sitter jeg der uten trådløst nettverk hehe ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå