fredd5050 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Frykter at dama er gravid uten å si det til meg.. hun viser meg gravid testere som er negative.. men lurer på om hun har fått andre til å teste seg som ikke er gravide... jeg vil gi henne en gravid test nå snart .. og forsikre meg om at ingen tar for henne... men Spørsmålet mitt:: HVORDAN VIL GRAVID TESTEREN REAGERE PÅ ANDRE STOFFER ENN URIN??? F.EKS VANN, MELK, SAFT ELLER ØL FOR DEN SAGS SKYLD... VIL DET KOMME OPP NEGATIV ELLER UGYLDIG... Lenke til kommentar
Sickmyduck Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Den er ikke laget for andre stoffer enn urin. En negativ prøve skal være testet med Urin for at det skal komme en strek / kontroll merke. Den vil også lukte som melk, saft eller øl om det er det hun brukte på testen. Min anbefaling, stå og se på at hun tar testen foran deg for 100% sikkerhet eller gå til en lege sammen med henne. EDiT: 99.9% sikkerhet / sikkerhetsmarginen på graviditetstester. Endret 24. januar 2011 av Sickmyduck Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Herregud da, kan da ikke tvinge henne til å ta testen framfor seg heller! Men tror ikke testene blir gyldige ved bruk av andre stoffer enn urin. Lenke til kommentar
fredd5050 Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Herregud da, kan da ikke tvinge henne til å ta testen framfor seg heller! Men tror ikke testene blir gyldige ved bruk av andre stoffer enn urin. ok bare det jeg ville vite Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Det er nok å oppprette én tråd. Jeg foreslår du samler spørsmålene dine i den tråden, fremfor å opprette tre nesten identiske tråder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg