Tomat1 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hei! Kan noen si meg forskjellen på NAD 372 og 375? Jeg vet at 375 er en nyere modell, men hva er forskjellen? Jeg lurer også på om noen har noen erfaringer i forhold til NAD 375 eller NAD 165 + 275? Vil man høre forskjell på den intigrerte løsningen og den med separat forforsterker og effekt forsterker? Ellers, er det noen som har noen andre forslag til stereo forsterker? høyttalerene den vil bli brukt på er B&W DM683 Lenke til kommentar
kyllingjazz Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Har selv DM683 på en NAD T747 (bikoblet) og dette spiller så det suser! Masse kraft og energi ut av denne komboen! Nydelig lyd. T747 har all kraften som trengs for å drive 683, pluss den har inn- og utgangene jeg trenger til tvkroken, med ps3, htpc, dekoder og cd-spiller. Kan være jeg kjøper effekttrinn (275) hvis jeg kjøper inn surroundhøyttalere (med NAD 275 på dm683'ene og T747 på resten), men til bare DM683 fungerer dette utmerket! Lenke til kommentar
magb Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 375 er nyere men også kraftigere og litt mer påkostet. Du vil høre mer forskjell her enn i ditt spørsmål nummer 2 for å si det slik. 165+275 gir deg hovedsaklig et annet utgangspunkt ved senere oppgradering da du kan oppgradere en og en del. Sett bort ifra det tviler jeg på at du hører forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå