eLang Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hei. Får ikke lagt inn MAGLDR111. Har nedgradert ROM til 1.66.409.1 Har prøvd flere ganger nå med samme resultat. Først får jeg de tre fargene og så en sort skjerm med HTC logo og der blir den stående på 0%. Hva gjør jeg feil? Har win7 x64, men det har vel ikke noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
eLang Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Har nå fått lagt inn MAGLDR111 på min HTC hd2 men kommer ikke inn til bootskjermen. Har prøvd å holde inne on/power knappen som det er beskrevet her Hva gjør jeg nå? Kaste mobilen i søpla? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hva skjer når du restarter mobilen? Du bær vel kanskje også bruke v1.12 Lenke til kommentar
eLang Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Hei. Var bare ikke klar over at jeg kunne holde ned volumknappen for å få opp de fargestripene, og da fikk jeg kontakt med telefonen, og kunne legge inn riktig ROM, kremt. Ordna seg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå