Skyax Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Det finnes fettsuging, men finnes det fett-innsprøyting? Skulle gjerne hatt litt mer fett på kroppen. Burde vel gå an, selv om det ikke er så veldig normalt? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg er ikke sikker, ment jeg tror det er en ganske så mye vanskeligere sak å ta ting inn i kroppen slik at kroppen tilpasser seg det nye, enn å ta ut gammelt fettvev. Bare se på en hjertetranplantasjon. Lenke til kommentar
EvenAug Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Tror det faktisk finnes. I følge fruen går det an å bli fettsugd et sted og fylle brystene med fettet. Hvorvidt det praksiseres med fett fra andre personer vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Det skal dog også være sagt at det er fullt mulig å legge på seg fett på den naturlige måten. Det krever bare enormt med arbeid dersom du har en veldig effektiv metabolisme. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Et slags fettpulver da? Spise det tenker jeg... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Spis masse proteinpulver uten å trene. Da vil du bli tjukk. Edit: Det er såklart ingenting å anbefale. Dersom du begynner med proteiner, begynn å tren også. Så får du et skikkelig bra utbytte av det! Endret 24. januar 2011 av Poor Leno Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hvis du finner noen som vil sprøyte fett inn i kroppen din så si ifra, jeg kan stille som donor. 1 Lenke til kommentar
storken Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Spis masse proteinpulver uten å trene. Da vil du bli tjukk. Edit: Det er såklart ingenting å anbefale. Dersom du begynner med proteiner, begynn å tren også. Så får du et skikkelig bra utbytte av det! Den kan slå ut andre veien også gitt. Protein er ganske så mettende, og næringstettheten er lav. Så er også kommentaren din feil når det kommer til proteinpulver, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg anbefaler store mengder cola og sjokolade, samt en proteinrik kost. Mye kjøtt, og egg og bacon til frokost hver dag, samt lite fettbrennende trening... Jeg kunne klart en sånn kost vet jeg Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Kjøp gainer da vel? Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Hva skal jeg kjøpe sier du? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Han sa du skulle kjøpe dette. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 lol. ligg i kcal overskudd da? vanskeligere er det ikke. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Du kan jo operere inn noen store boobs, Win-win! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Spis masse proteinpulver uten å trene. Da vil du bli tjukk. Edit: Det er såklart ingenting å anbefale. Dersom du begynner med proteiner, begynn å tren også. Så får du et skikkelig bra utbytte av det! Den kan slå ut andre veien også gitt. Protein er ganske så mettende, og næringstettheten er lav. Så er også kommentaren din feil når det kommer til proteinpulver, bare så det er sagt. Hva mener du? Lenke til kommentar
storken Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Spis masse proteinpulver uten å trene. Da vil du bli tjukk. Edit: Det er såklart ingenting å anbefale. Dersom du begynner med proteiner, begynn å tren også. Så får du et skikkelig bra utbytte av det! Den kan slå ut andre veien også gitt. Protein er ganske så mettende, og næringstettheten er lav. Så er også kommentaren din feil når det kommer til proteinpulver, bare så det er sagt. Hva mener du? Du blir ikke feit av proteinpulver. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg stemmer for gainer pluss trening Dog ikke mer enn at du forbrenner mindre enn du inntar. Lenke til kommentar
EvenAug Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Spis masse proteinpulver uten å trene. Da vil du bli tjukk. Edit: Det er såklart ingenting å anbefale. Dersom du begynner med proteiner, begynn å tren også. Så får du et skikkelig bra utbytte av det! Den kan slå ut andre veien også gitt. Protein er ganske så mettende, og næringstettheten er lav. Så er også kommentaren din feil når det kommer til proteinpulver, bare så det er sagt. Hva mener du? Dere har begge rett på en måte. Proteinpulver kan i teorien gjøre deg feitere om du ikke bruker den energien du putter inn, men når det er sagt er også proteiner mettende. Du blir fort mett iforhold til næringen du putter i deg (du får antagelig i deg mindre om du spiser deg mett på proteiner iforhold til annen mat). Skulle jeg lagt på meg bevisst ville jeg gjort det på en "sunn" måte. Jeg hadde ikke dyttet innpå med cola og sjokolade og endt opp med hoppene blodsukker og stygge tenner. Jeg ville økt matinntaket og begrenset treningen. Start dagen med masse havregrøt, spis mange brødskiver iløpet av skoledagen/jobbdagen, putt i deg mat når du kommer hjem, sørg for en god middag som inneholder mye fett og karbohydrater, litt frukt som mellommåltid og spis en god kveldsmat. Du vil ganske fort se at tallene stiger på vekta, men ikke forvent deg å hoppe opp 10 kg på 2 uker. Det sunneste for kroppen er å gjøre dette over tid. Lykke til! Lenke til kommentar
Knife Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Det storken mener og refferer til er at proteinpulver gjør deg ikke feit alene. Det er mange som sitter inne med det virkelighetsbilde "om du dreik proteinpulv, så blir du FEIT!" og fra det punktet har de ingen logisk forklaring, enn at de tror proteinpulver inneholder et magisk middel som gjør at kroppen legger automatisk proteinene til fett, uten i det minste forstå hvordan energifordelingen i kroppen fungerer. Proteinpulver er simpeltalt, og også like komplisert for noen, som kun melk. Proteinpulver og/eller whey de fleste refferer til når de skriver proteinpulver, er de samme proteinene du finner i melk, bare i pulversert form... du vet, som tomatsuppe i pulver.. Men fortvil ikke, alt med egg, proteinpulver og alt annet som høres dumt/feil ut er det media som har kommet opp med. Samme regelen om at du aldri skal spise mer enn et egg om dagen, fordi kolestrollet dreper deg (som helt sikkert avisene trykket for mange år tilbake), samme sitter mange inne med den tanken på at proteinpulver er farlig fordi kjente kroppsbyggere har "brukt" det til å bli stor, og da blir jo loggiken at proteinpulver er hva som gjor dem stor, og når dem plutselig ser samma kroppsbyggere bli lagt inn i sykehuset og eller blir så feite mange år etter fordi kakemonstereret har tatt dem, så får jo selfølgelig proteinpulvetet skylden, når det egentlig var snakk om helt andre greier. Dette er samme jeg hører fra både onkler, bestefedre og dem i huset - proteinpulver er noe skumle greier! Selv min onkel som bor en halv klode fra meg kom bort til meg med en tone og spurte om jeg brukte proteinpulver når jeg trente, den en tone og kroppspråket som symboliserte at han satt inne med den informasjonen at proteinpulver ville drepe meg, at faktisk folk har blitt lurt til å tenke slik, det er hva som er skummelt, ikke selve proteinpulveret Endret 29. januar 2011 av Knife Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå