MarKra Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Skal til å oppgradere noen av komponentene i min stasjonære PC, deriblant harddisken. Har hørt en del om hybriddisker, som kombinerer vanlige disker med en anelse SSD, og at disse skal være mye raskere enn vanlige disker. Har sett meg litt rundt, men har ikke funnet så mye, og vet heller ikke så veldig mye om disse diskene. Er de så gode som det sies at de skal være? Har sett på Seagate Momentus XT, men den er kun til bærbar så vidt jeg kan se. Så er det noen som har et godt tips til en god og relativt rimelig (under 1000 kr) hybriddisk til en stasjonær PC? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Seagate Momentus XT funker utmerket i en statoinær pc. Men.. i en stationær maskin har du somregel god plass så da velger du en SSD til opperativsystem, Store programmer og spill lagrer du på en vanlig HDD.. http://www.prisjakt.no/product.php?p=645720 Med denne får du mye bedre ytelse enn med Momentus XT,så bruker du den/di gamle diskene til å lagre på.. Endret 26. januar 2011 av taz Lenke til kommentar
MarKra Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Takk skal du ha =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå