Gå til innhold

CoD (ps3) hack!

johhes94

Anbefalte innlegg

Det har nylig kommet hack man bruker på COD.

I går spilte jeg cod hos en venn, og jeg kom inn i en game der det skjedde ting.

1. Jeg mistet våpenet. Det var der men jeg kunne ikke se det. Usynlig. Eneste jeg kunne bruke er siktet på en sniper.

2. På seach var det en fyr som gikk rundt på banen med AC130. Hack.

3. Jeg for inn på en server og ble hacket. Navnet mitt ble blåt, og jeg fikk noe ping greier i siden. Klantaggen min ble [{DT}], som er den offisielle hacketaggen.

Nå må ps3 snart sende en påtvunget oppdatering som tar vekk all hacken. Cod online er jo ødelagt nå!

De fleste serverene er det hack på.

(Får å se om det er hack kan du se om det står www.noe oppe på skjermen når du spawner i en ny game.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I går spilte jeg cod hos en venn, og jeg kom inn i en game der det skjedde ting.

1. Jeg mistet våpenet. Det var der men jeg kunne ikke se det. Usynlig. Eneste jeg kunne bruke er siktet på en sniper.

3. Jeg for inn på en server og ble hacket. Navnet mitt ble blåt, og jeg fikk noe ping greier i siden. Klantaggen min ble [{DT}], som er den offisielle hacketaggen.

Nå må ps3 snart sende en påtvunget oppdatering som tar vekk all hacken. Cod online er jo ødelagt nå!

(Får å se om det er hack kan du se om det står www.noe oppe på skjermen når du spawner i en ny game.)

LALA på MW2 har de hacket i over tre uker og ingenting har skjedd.

Crazy boring... kom i lvl 70 fordi en dust hacket meg. levla liksom 9 ganger på et sekund.

Stupid COD-HACKERS

Lenke til kommentar

LALA på MW2 har de hacket i over tre uker og ingenting har skjedd.

Crazy boring... kom i lvl 70 fordi en dust hacket meg. levla liksom 9 ganger på et sekund.

Stupid COD-HACKERS

Fikk en venn av meg og. Han vart veldig sur. F*** George Hotz!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...