Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan få dama interissert igjen?

yabasta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah. Og du får ikke noe svar fra henne på hvorfor det er blitt sånn? For jeg antar at du har prøvd å prate med henne om det.

Kan også hende at hun syns det er litt tøft, at hun har det litt vanskelig med det at du er borte så mye. Det er ikke så kult å vite at man bare har mulighet til å være sammen med kjæresten i helger og eventuelle ferier de neste årene, eller på ubestemt tid.

Men dette blir jo bare spekulasjoner basert på mine erfaringer, og ikke nødvendigvis gjeldende for henne. Eneste måten du kan fikse det, eller i hvert fall få klarhet i hvorfor det er blitt sånn, er ved å snakke med henne. Det er kun hun som sitter med fasiten.

Lenke til kommentar

Okei, jeg har løsningen. Snakk med presten på basen for å ha en referanse. Fortell ham at du "har vondt i ryggen, at du savner mamma, og at du ikke egentlig har fått noen venner der. Og at de andre guttene er slemme mot deg." Si at du dro fra kjæresten din i et tidspunkt i livet hennes da hun virkelig trenger deg og at du trenger henne. At hun har ringt deg hver kveld og fortalt at hun savner deg, og at du er den ene. Si at du __føler__(ikke tror, men føøøøler) at hun er den ene, og at livet ditt ikke er verdt å leve uten henne. Si det du må for å få presten til å mene at du bør få dra hjem. Hvis han avslører en løgn, lyv mer for å overtale ham.

Deretter, snakk til legen med samme historie. Si at presten mente at det beste ville vært om du ble erklært tjenesteudyktig. Snakk med innlevelse, og hvis du klarer, så fyr på med en liten tåre i øyekroken. Bekreft alle påstander han kommer med som er i din favør. Bygg opp tillit og empati.

Deretter drar du hjem og slipper det helvetes militærdritet. Prøv å lure unna så mange ullsokker og t-skjorter du bare kan(drit i bokserne, de suger) og så sier du takk for deg. Etter noen uker med ferie, starter du på høyskole/universitet og innser hvor sinnsykt mye bedre det er å være der kontra å være i militæret. Og så poster du her og takker meg for løsningen ;-)

EOD

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...