Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan få dama interissert igjen?

yabasta

Anbefalte innlegg

hei!

jeg har nå snart vert sammen med dama i 1 år. men i august så dro jeg inn i forsvaret. før jeg dro inn så hadde jeg og dama sex ca 3 ganger dagelig. mens nå som jeg er i forsvaret er det ikke mulig. men jeg får meg knapt noe når jeg er hjemme heller.

hva kan dette bety? er dama gått lei kanskje? eller er det de lange periodene mellom?

noen som kan hjelpe meg med dette? jeg savner den gamle perioden. nå så må jeg nesten ty til høyrearmen for å få tømt meg men det er jo ikke det samme.

takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får veksle mellom venstre og høyre arm - greit med litt variasjon.

Tro meg - du kommer til et punkt hvor du bare kan glemme å ha sex 3 ganger daglig - og i tillegg setter pris på det :)

Tror vel uansett det er bedre å ta dette opp med dama istedet for forumet - da det ikke er NOEN her inne som vet svaret.

Lenke til kommentar

Sånt skjer når man ikke lenger er forelsket. Verre blir det med tiden. Du kan gjøre sånt piss som står i Dagbladet.

Vaske opp, støvsuge osv.

Selv har jeg aldri blitt overfalt av kona når jeg står med støvsugeren i hånda, men så har vi bare vært sammen 10 år.

Har uansett ikke tro på at støvtørking skal få dama i stemning til sengevals.

Lenke til kommentar

oki. takker for svar. har prøvd å nevne det for henne men jeg får ikke noe svar. men her om dagen så sa hun at hun ikke syntes det var så morsomt.

men det verste av alt er at hun elsker å pirre meg. hun gjør det jævlig ofte. men det er nok med det liksom. jeg rett og slett hater når det blir sånn.

det er flere ganger jeg har vert hjemme en helg så går jeg hele uka og bare ønsker meg mus. det går ganske utover skolegangen min :(

Endret av yabasta
Lenke til kommentar

Det er klart at hun har funnet en annen. Pell deg vekk før du blir enda mer lei deg :)

+10

Om hun ikke vil ha sex når du kommer hjem i uniform er det noe rart her.

+10

Hvis hun har gått lei, så har du to valg:

A) Snakk med henne

B) Gjør det slutt og finn ei som er finere(evt bare nyt livet og knull rundt) ;)

Lenke til kommentar

det jeg tenkte meg. er mulig hun bare har mistet sexlysta for hun er ikke noe fan av å vedlikeholde det selv nei.

men jeg er ikke i førstegangstjenesta. er nå på befalskolen så jeg har minimum 3 år. så håper ting ordner seg. hun skal flytte etter etterhvert.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...