yabasta Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 hei! jeg har nå snart vert sammen med dama i 1 år. men i august så dro jeg inn i forsvaret. før jeg dro inn så hadde jeg og dama sex ca 3 ganger dagelig. mens nå som jeg er i forsvaret er det ikke mulig. men jeg får meg knapt noe når jeg er hjemme heller. hva kan dette bety? er dama gått lei kanskje? eller er det de lange periodene mellom? noen som kan hjelpe meg med dette? jeg savner den gamle perioden. nå så må jeg nesten ty til høyrearmen for å få tømt meg men det er jo ikke det samme. takker for alle svar. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Du får veksle mellom venstre og høyre arm - greit med litt variasjon. Tro meg - du kommer til et punkt hvor du bare kan glemme å ha sex 3 ganger daglig - og i tillegg setter pris på det Tror vel uansett det er bedre å ta dette opp med dama istedet for forumet - da det ikke er NOEN her inne som vet svaret. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Sånt skjer når man ikke lenger er forelsket. Verre blir det med tiden. Du kan gjøre sånt piss som står i Dagbladet. Vaske opp, støvsuge osv. Selv har jeg aldri blitt overfalt av kona når jeg står med støvsugeren i hånda, men så har vi bare vært sammen 10 år. Har uansett ikke tro på at støvtørking skal få dama i stemning til sengevals. Lenke til kommentar
yabasta Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) oki. takker for svar. har prøvd å nevne det for henne men jeg får ikke noe svar. men her om dagen så sa hun at hun ikke syntes det var så morsomt. men det verste av alt er at hun elsker å pirre meg. hun gjør det jævlig ofte. men det er nok med det liksom. jeg rett og slett hater når det blir sånn. det er flere ganger jeg har vert hjemme en helg så går jeg hele uka og bare ønsker meg mus. det går ganske utover skolegangen min Endret 24. januar 2011 av yabasta Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Om hun ikke gir deg sex må du finne andre og ha sex med 1 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Det er klart at hun har funnet en annen. Pell deg vekk før du blir enda mer lei deg 3 Lenke til kommentar
yabasta Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 jeg trur nå ikke hun har funnet en annen. hun er med hesten, eller på jobb eller hjemme hele tiden omtrent. og trur jeg hadde fått hørt om det vis hun hadde hatt med seg en annen med hjem. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 "med hesten", som tilfeldigvis heter Bjarne? 1 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 hahhahah! Hun går vel på utsia av døra? fullt av folk hun kan skræve for der vettu, trenger ikke ta dem med hjem Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 er hun med en hest? dude, den var bare nasty.. Lenke til kommentar
solsvik2 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Vær grei a for faen. Du må jo enten bare få ett ordentlig svar ut av ho, eller så må du lære deg å leve med det. Er jo ingen andre løsninger? Bortsett fra å være utro? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 stemmer for utro. Men i første omgang, kan du si at du har vært utro på kødd. Da kommer hun til å bli drit sur og hvis hun "også" har vært det, kommer hun til å skrike det til deg med en gang, for å få hevn. Så når hun har avslørt seg selv, smiler du og sier at du kødda. 2 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Om hun ikke vil ha sex når du kommer hjem i uniform er det noe rart her. 6 Lenke til kommentar
yabasta Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) hehe. hun elsket det i starten mens nå bryr hun seg ikke noe spesielt om det. men hun tok litt av når jeg kom hjem i paradeuniformen Endret 26. januar 2011 av yabasta Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Om du vil ha henne interessert, spill hard to get når du har mulighet til det og flørt med henne. Lenke til kommentar
yabasta Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 hørtes ut som var noe som kunne funke Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Det er klart at hun har funnet en annen. Pell deg vekk før du blir enda mer lei deg +10 Om hun ikke vil ha sex når du kommer hjem i uniform er det noe rart her. +10 Hvis hun har gått lei, så har du to valg: A) Snakk med henne B) Gjør det slutt og finn ei som er finere(evt bare nyt livet og knull rundt) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Du vet, mye vil gjerne ha mer. Mye sex gir gjerne større sexlyst. Nå som du er i militæret(og jeg antar førstegangstjenesten), blir det vel gjerne perioder uten sex, og da skrumper sexlysta inn. Kan gjøre, anyway. I hvert fall om hun ikke gjør noe selv for å opprettholde den. Lenke til kommentar
yabasta Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 det jeg tenkte meg. er mulig hun bare har mistet sexlysta for hun er ikke noe fan av å vedlikeholde det selv nei. men jeg er ikke i førstegangstjenesta. er nå på befalskolen så jeg har minimum 3 år. så håper ting ordner seg. hun skal flytte etter etterhvert. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvor lang tid går det mellom hver gang du er hjemme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg