AvidGamer Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Gud så plagsomt det er med den forflyttende "reklamen" som går opp og ned siden! Jeg trykker "jeg ønsker ikke å delta", men den dukker opp hver gang jeg skifter side, eller kommer tilbake til forumet! GI FAEN NÅ!!! Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Delta så forsvinner den... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Delta så forsvinner den... Nei, det gjør den ikke. Ikke her, ihvertfall. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hei. Det er meningen at den skal forsvinne etter at du har trykket på om du vil delta eller ikke. Om den ikke gjør det kan det være fordi du ikke har cookies aktivert i nettleseren din. Eventuelt kan du prøve å slette cookies og trykke på en av linkene på nytt. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Har cookies aktivert samt null problemer med cookies andre steder. Kommer fortsatt tilbake etter et par dager, har deltatt 2ganger nå. så min mening teller vel ekstra da? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Hei. Det er meningen at den skal forsvinne etter at du har trykket på om du vil delta eller ikke. Om den ikke gjør det kan det være fordi du ikke har cookies aktivert i nettleseren din. Eventuelt kan du prøve å slette cookies og trykke på en av linkene på nytt. Cookies har jeg på. Bruker Opera, og Chrome. Og den plager i begger. Dukker konstant opp. Av og til forsvinner den i noen sekunder, men kommer tilbake. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det er meningen at den skal forsvinne etter at du har trykket på om du vil delta eller ikke. Har kaker aktivert, trykket flere ganger på vil ikke delta, kommer tilbake. At den følger siden når du blar nedover er også ganske frustrerende. Har således ikke sett noe til den i dag. Kanskje over? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå