Hveding Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hei. Jeg undrer om dette er nok trening før å få økt styrke og musklemasse. Husker ikke programmet helt, så blir helt sikkert i feil rekkefølge. Squat 5x5 benkpress 5x5 roing 5x10 nedtrekk 5x10 2-3 øvelser på biceps 2 øvelser på skuldre 2 øvelser på triceps. 5x10 på skuldre, biceps og triceps. Ordnet dette programmet i går, så husker ikke NOEN av skulder, bicps og triceps øvelsene.. Husker bare hvordan man utfører de men ikke nanv.. Er dette før dårlig program, eller holder dette ? Ha bør jeg legge til ? Markløft kanskje ? Mvh Patrick. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Du bør legge til markløft ja Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg gjentar meg fra CG: For GUDS SKYLD; Tren ikke bare overkropp. Ikke tren for å se biff ut. Tren for å opprettholde helse, og kanskje få en bedre kroppmuskulatur, samtidig et bedre utseende. Dersom du trener sånn, uten å trene underkropp kommer du til å se ut som en idiot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå